Loba ei millestki ja samas kõigest

Puhkuseni on jäänud üks päev! Tegelikult minul juba puhkus algas eile, kuna laste perel tulid teised plaanid ning mina olen siin rõõmsalt puhkusel, kuid see ei tundu erilise puhkusena kuni Kalli tööl käib. Ta töökoht on päris stressikas meile mõlemale ka, kuna neil vahetati vahepeal ülemus välja, kes nüüd käib ja terroriseerib kogu kollektiivi. Ning peale puhkust hakatakse palkadega jändama ehk see firma on omadega küll kuskil kuradikese pilvepeal vist…

Igatahes esimese puhkuse nädala veedame kalliks saanud Prangli saarel ja ma ei jõua ära oodata seda! Ma olen nii elevil ja homme on plaanis juba hakata riideid kaasa valima (minek on tegelikult alles esmaspäeval :D) ning planeerima igast plaane. Ma pean jõudma veel nädalavahetusel poes käia, kuna mul on vaja baleriinasi ja uusi ketse. Sinnamaani kulgen kodus ja ajan hoiutittede asju ning peaks suurpuhastuse veel tegema. Vanaonule peaks jõudma appi katust ka värvima aga see oleneb ilmades ja no tegelikult on kassituppa ka vaja jõuda, kuna hoiutittedel ammu oma krõbinad otsas ja viite kassi kulukas oma raha eest pidada.

Edit: Ma vaatasin just ilmaennustust ja kogu järgmine nädal lubab Pranglil vihma. Miks nagu? Kui nii peaks minema olen ma elupettunud 😦

Ma olen seda umbes kuu aega juba mõelnud, et kas võtta koer kaasa või ei. Mõtlesin, et samas ta on kindlasti kurb, kui me viieks päevas ära läheme aga samas ta on reisides ka nii kurb ja nutab kõik sõidu ajad, mis teeks kokku talle kuskil viis tundi nuttu. Nüüd ma jälle mõtlen, et ehk võtaks ikka kaasa aga samas tal on hoidjaga ka ju hea. Kuradi dilemma ja kahe otsaga asi. Me hetkel kaldume selle poole, et jääb koju hoidjaga kes tuleb niikuinii, kuna kassikesed vajavad seltsilist. Otsus ongi seetõttu selline kuna reisimine on talle nii stressirikas, ta ei talu bussi-rongi-auto ega ei mingeid sõite ühesõnaga, alati ainult nutab kogu aja ning see on nii ebameeldiv, kui tal on paha ja lõppkokkuvõtes on meil ka paha ning noh teisi häirib ka aga ega mis siin siis tänapäeval kedagi ei häiriks?

Ma olen siin tänu vabale ajale hästi palju jõudnud mõelda aga kui arvate, et selgemaks siis oii ei, muidugi ainult segasemaks! Selgemaks pole suutnud mitte kui midagi mõelda…ebanormaalne ma ütlen 😀 Ma olen avastanud, et ma vist ei oskagi enam asju selgeks mõelda. Kuidas see asjade ilusti läbi analüüsimine nüüd täpsemalt käis? I just have no idea. Kui keegi teab siis pliis andke mulle ka teada.

Ma olen alati osav selles osas, et mingit loba kokku kirjutada aga ühe teema järgimises nii hästi ei lähe, kuigi vahelduseks ju võiks. Täpselt nagu selle mõtlemisega noh 😀

Mu sõrmedel on ilmselt midagi valesti, ühel päeval seisab kihlasõrmus justkui valatult ja teisel loksub peaagu sõrmest ära. Jällegi üks ebanormaalne asi. Ma just taipasin, et ehk on kõik asjad jumala loogilised ja normaalsed aga mina olen ise lihtsalt ebanormaalne ja natuke peast lihtsaks läinud? Vägagi võimalik tegelikult ju 😀

Ma tegelikult pean koristama hakkama ja kraamima. Ma üldse ei viitsi 😦 Ainult hädaldaks eksole 😀

itshaard.gif

One thought on “Loba ei millestki ja samas kõigest

  1. Pingback: Loba kõigest ja eimillestki 🤔 | ☀Paint the sky, make it yours🌈

Lisa kommentaar

