Palju loba kodust, koristamisest ja kassidest.

Sissejuhatuseks ütlen niipalju, et ETTEVAATUST kui sa ei talu telefonilutsukesega tehtud pilte, siis ära edasi vaata 😀 Lisaks on postituses väärkasutatud palju emotikone. Kirjavahemärkide kasutust ma samuti ei kiida aga kes soovib see loeb ja kes ei soovi, siis oli tore 🙂

Igatahes mu tänane päev oli väga tegus ja seda seetõttu, et ma võtsin ennast üle mitme sajandi kokku ning tegin kodus suurpuhastuse ära, noh peaaegu 😀  Tegelikult jäi see mul pooleli, kuna ma väsisin ära aga toa ja rõdu sain tehtud, seega ma olen rahul. Homme võtan ette köögi, koridori,  vetsu ja vannitoa ning konka.

Rõdu ei ole miskit erilist AGA kui te oleksite näinud, mis kaos seal enne oli siis te mõistaksite mu rõõmu 😀 See rõdu on elujamalt remonditud just nagu kogu see korter eksole, tapeet lihtsalt koorub ja ukse kõrvalt kukub pahtli tükke välja…sada häda veel aga ma ei tulnud sellest lobama 🙂 Igatahes pildil saate näha veidi taarat, minu ‘uhkeid’ surnud lilli…miks kõik mu lilled surevad? Mina isiklikult vastust ei tea. Tegelikult köögis on üks lill veel elus. Ma natuke kahtlustan, et kastan neid üle…

Pildil on ka näha kokku keeratud vaipa, mis täidab kassidel ronimispuu ülesannet ning kõik padjapesad on tehtud samuti kassidele. Maas oleva pleki au ei saa endale võtta. Point on selles, et ma tegingi rõdu kassidele seega ma arvan, et läks edukalt. Kassidele meeldib siin korteris üle kõige justnimelt rõdu. Kassirõdu eest annaksin endale kümne palli skaalal kaheksa. Rõhutan veelkorra, et tegemist on kassirõduga 😀


Lisaks sain korterist ära visatud natukene jama, seda leidus kusjuures imevähe. Kõik riidekapid said sorteeritud, vaid üks särk oli üleliigne ehk pidev riidekappide kraamimine on ennast ära tasunud. Dokumendiriiulist sai kahe pappkarbi riiul, kus sees peidavad ennast igasugu juhtmed. Nimelt armastas Iiris sinna riiulisse chillima pugeda, selle käigus kõik totaalselt sassi ajades ning see õnnestus tal hoolimata sellest, et mul kõik dokumendid mappide vahele on pistetud. Lauamängude riiul jäi puutumata, tolmu võtsin loomulikult ära aga kõik muu endine. Ehete riiulist eemaldasin fotoka karbi ning see jäigi vaid ehetele. Mul tegelikult ei olekski ehteid, kui ma omapea oleks aga Kalli on mulle neid omajagu kinkinud. Ma lihtsalt ei ole tegelikult ehete kandja tüüpi. Kõik ülejäänud riiulid said samuti kõvasti parema väljanägemise.

Nimelt meil on siin üks naljakas kaar ka, selle oli eelmine üürnik ehitanud. Keskel on siis telekas ja kaare alumine äär on justkui riiul ning sinna oli igasugu nodi kogunenud. Enamus nodist leidis endale uue ja püsiva koha ning kohe palju parem on silmale vaadata. Kaare keskel on telekas, selle otsa läksid ‘kollid oma elu elama’ ning kaare üleval olid enne jõulutulukesed. Täna ma aga otsustasin, et kuna meie järgmised jõulud ei tule selles korteris, siis oleks aeg need maha võtta, lisaks on need tulukesed üsna koledad sel ajal mil ei põle. Asendasin siis tulukesed hoopis liblikatega ja käbidega, käbid kukkusid alla, kuid liblikad jäid! 🙂

Nüüd ma totaalselt muudan teemat ning näitan teile paari pilti meie kullakallist Iirisest, kes poeb kõikjale kuhu vaja ei ole. Hommikul kutsus Kalli mind kööki, et ma saaksin uut sorti puuvilja uudistada. Mul oli suhteliselt paha tuju, kuid noh Iiris parandas selle minutitega 🙂

See korv on tegelikult temasuguse paksukese jaoks väike aga noh ta on ju siiski kass 😀 

img_20160620_215131.jpg

Ta teab, et arvutil ei tohi olla ning siiski leidis lahenduse, et ekraanile võimalikult lähedale saada 😀 

 

wp-image-861005694jpg.jpg

Ega pisikeses vahes ongi mega tore olla ju. Ta uinus ka seal samas ning chillib siiani seal 😀 

Hoiutitt on hull sülekiisu, ainult süles magaks kui vaid lastaks.

 

See väike prügikollike on Pisi. Täiesti hull kass ma ütlen 😀 Ronis seina ja kapi vahelt kappi ning käis prügikastis kalakonservi jääke õgimas. Ta aina leebub meil ja minul lubab isegi sülle ennast võtta 🙂 

Jack ja Totu tudumas minu kõrval. See suur mänguasja monstrum on meil arvutitooli eest, monstum on Kalli kingitus minule. Olevat nii lahe olnud, et ei suutnud seda poodi maha jätta. Veel lahedam oleks, kui see selline tolmu ja mustuse magnet ei oleks 🙂  Tited aga arvavad, et see on nende mingit sorti ema ning lutsivad selle karva ning jäävad seda tehes tuttu 😀

Ma läksin oma koristusteemaga kassidele üle ja enam mu mõte ei jookse vanal lainel ehk on aeg minna 🙂

Õhtusöök on endiselt meisterdamata aga õnneks Kalli jõudmiseni on veidi aega.

Lisa kommentaar

