Meisterda ise kingitus oma kõige kallimale.

Mõtlesin, et kirjutan siia mõningatest kingitustest, mis ma kallimale ise meisterdanud olen. Mulle meeldib väga teha pigem ise kinke, see on kuidagi rohkem hingega ja need on armsad, pealegi ei oskaks ma väga midagi materiaalset Kallile kinkida.

Sünnipäevaks meisterdasin talle terve hunniku asju siis nn ise ning ma usun, et ta oli rahul 🙂 Kahju ainult, et ta neid kuponge tihedamini ei kasuta, oleks pidanud vist säilivusaja panema 😀 Või peaks jamaks naiseks hakkama ja 24/7 voodis pikutama…ehk toimiks?

Esimest ideed teostada on kõige kergem. Vaja läheb siis purki ja kiss komme, purgi võid valida mõne kodus leiduvate seast või mine ja osta. Mina küll ostsin ekstra mingi nn kergelt fäncima purgi aga komme ostsin liialt palju ehk siis pidin ka kodus leiduva purgi käiku võtma, õnneks on see ilus siltideta purk.

Seda purgikinki ongi väga kerge teha, kuna sa kleebid purgile vaid märkmepaberi, kuhu peale kirjutad “Kisses for you when im not around :)” või siis kasutad tavalist paberit ja pakkelinti, et teha nii nagu pildil oleval purgil. Minu meelest väga lihte aga armas idee 🙂

IMG_0420

Järgmise eseme meisterdamiseks läheb vaja vaid paberit, pildiraami, huulevärve ja enda huuli. Ehk siis võta see paber ja musuta täis, huulevärve vaheta enda soovi järgi. Täismusutatud paberi pistad raami ja ongi valmis. Ma nüüd mõtlen, et selle ‘our first kiss was…” oleks võinud leebeme värviga kirjutada aga mis seal enam, teinekord teen paremini 🙂 Pildil on ka näha meie kollikese mis Kalli meie suhtlemise alguses ostis, tema oli sel ajal minust eemal tööl ja me nägime vaid nädalavahetustel. Üks oli alati temaga ja teine minuga.

IMG_0458

Fun fact: pildil on näha lumekuuli, mida enam pole alles, kuna kõik lumekuulid mis mul olnud on, need lihtsalt lähevad katki! Üks on veel terve. Ma jumaldan lumekuule, need on mu nn pisike kirg aga nad ei püsi mu juures elus. Ühe olen ise maha ajanud aga kõik teised on suutnud hävitada mu õe lapsed ja ühe ka hoiulaps. Ega ma ei õpi ka, ikka tahan sõbralik olla ja annan neile neid, korrutan mis ma korrutan, et hästi tuleb hoida aga vot siiani nagu pole aru saadud.

Coupon booki meisterdamiseks on vaja paberit ja vildikaid. Tegelikult saab coupon booke ka välja printida aga need ei olnud minu maitsed ning ma tahtsin erilisemat ja ise tehtud. Mõtlesin sinna siis välja igasugu kuponge, nt kohvi voodisse, hommikusöök voodisse, dating night jne jne, kõike mis pähe tuleb ja arvad, et sinu kallimale meeldida võiks. Mina joonistasin juurde ka pildid, et oleks vahvam. Aega ta võttis aga asja sai 🙂 Selles oli 35 kupongi.

IMG_0426

Kvaliteet on megaaaa nadi aga ma just tegin siin pimedas toas selle pildi, et oleks näiteid. Kui kupong saab realiseeritud, siis teen taha musi, et ikka teada oleks. Deem arvutis näeb see pilt ikka jube kohutav välja 😀

IMG_0413

27 küünlaga tordi sai ka. Nagu näha siis ääred on hüpersuper koledad, kuna mul sai lihtsalt materjal juba poole pealt otsa. Kook ise aga oli minu mäletamist mööda päris maitsev.

Ma meisterdasin kaks kruusi nummide roosamanna piltidega ka aga kuna mul neist pilte pole ja ühest koledast pildist postituse peale on juba küllalt, siis neid näete ehk mõni teine kord 🙂

Hetkel on mul meisterdamises üks suur-suur kingitus aga see pole isegi pooltki valmis, seega seda saate näha, kui ma ükskord ta valmis saan ja üle annan õigel päeval.

Igatahes need kolm diy kinki on mega lihtsalt meistertatavad, roosamannalt mega armsad ja lihtsalt armastust täis ka. Loomulikult, kui kaaslasele sellist sorti kingid ei meeldi vot siis on nadi lugu küll. Peate kaaslast vahetama (Im just kidding.)!

Lisa kommentaar

