Pretty much dying here

Öösel veidi peale postituse kirjutamist hakkas mul kõrv valutama ja seda nii hullult, et ma ei saanud uinuda. Nelja ajal olin end vastu pead ehk siis vastu kõrva hakanud peksma…läbi selle unetaolise asja siis 😀 Kalli oli selle peale ärganud ja küsis, et miks ma end peksan, seepeale ärkasin mina ja sain algul aru, et olin teda peksnud 😀 Tegelikult ikkagi ennast.

Hommikuni läks suhteliselt unetult. Ma olin poolärkvel kogu aja ja reaalselt piinlesin. Kell neli, kui kalli ärkas siis otsustasin, et ok minust töölooma siiski ei tule. Saatsin sõnumi perele ära, sõin valuka aga siiski surin edasi. Praeguseks arstil käidud, veeniveri antud ja kodus tagasi. Apteeki ma lihtsalt ei jõudnud, niii valus on ja paha ka lisaks, paratsetamoolist pole abi.

Tahan teeeed ja suppi tahaks ka aga ma ei jõuaaa midagi teha. Kalli saab koju tulles umbes alloleva vaatepildi osaliseks ning seejuures kahjuks ka orjastatud…

image

Lisa kommentaar

