Krohhoolio päevaraamat

Miks ma magada ei saa? Kuskil tunnike tagasi jõin ära palderjani tee ja võtsin melatoniini tableti. Nagu ma just oma udupeaga aru sain, siis ma unustasin tablaka ära 😬

Mul on kurk kogu päeva kuidagi kuivanud ja kripeldanud ning nina kuivab samuti, eriti vahva on selle kõige juures see, et ma ei mõista kas ma hakkan haigeks jääma või on see ravimikuuri kõrvalmõju. Eks hommik saab õhtust targem olema, loodetavasti.

Tänane päev möödus niii mõnusalt. Mulle tundub, et tasub vaid mingi soov siia kirja panna ning seda veel õhtul voodis veidi mantrana korrutada ja voilaa, läheb täide. Olime kogu õhtu nii, et tundsin reaalselt, et iga hetk oli hästi kasutatud. Saime naerda nagu segased ja väga tore ning lõbus oli 🙂

Sain täna väheke targemaks tänu blogides kirgi kütvale “vegani” teemale. Nimelt pean lisama endale ühe vitamiini kavasse.

Ilmselgelt on mulle liha mittetarbimine väga hingelähedane teema ning ilmselt ka ainus teema, kus ma tuliselt jännata viitsin. Mina olles taimetoitlane olnud pea kaheksa aastat ei mäleta küll, et oleksin kedagi halvustama läinud seetõttu, et tema liha tarbib, kuid vastupidiseid olukordi on koguaeg, kui keegi saab teada minu taimetoitlusest. Ma ise sellest üldiselt ei räägi ning enamus mu tuttavaid isegi ei tea, et ma liha ei tarbi, kuid neile kes sellest teavad, meeldib võimaluse tekkides sellest ka teistele kuulutada ning noh tavaliselt sellele midagi meeldivat ei järgi.

Viimati kui ma reaalselt elu vihaseks sain seetõttu oli selline olukord, et olime Kallima vanaema juures abis koristamas ning tuli siis lõuna aeg. Mina oleksin juustusaiaga ka väga rahul olnud aga ei, Kalli kuulutas kõigile mu taimeoitlusest ja nii vedas ta ema elukaaalane mu poodi toitu ostma. Selle peale, kui lihavabu salateid ei leitud tuli leida valjult üle poe kuulutades teenindaja ning veel ka teine lisaks. Nii nad seal siis poole poe rahvaga lõpuks arutasid. Niii kuri ma pole kunagi olnud Kalli peale, kui ma siis olin, kuna poes oli ka tema kaasas ning soodustas selle olukorra teket ka. Vähe sellest, et ma absoluutselt ei salli tähelepanu, siis pidin lisaks hunniku inimeste arvamusi kuulma…Hiljem veel toosamune ema elukaaslane üritas minuga pea, et tund vaielda ja lõpuks ütles, et mulle on vitsa vaja 😀 Just whattt? Väga tore, et inimesed muretsevad ja hoolivad aga peab oskama piiri pidada 🙂

Kusjuures mul on üli palju teemasi, mille üle olen tahtnud arvamust avaldada aga ma isegi ei vaevu, kuna ma ju tean, et maailmas on sadu miljoneid erinevaid arvamusi, seega las minu omad jäägu siis mulle. Pealegi meeldib mulle asju igast vaatenurgast näha ning seetõttu ei oska ma oma mõtteid väga ilusti kirja panna.

Ma tean, et mu postitused on viimasel ajal paras kapsad ja pudru aga nii vist jääbki mõneks ajaks. Paras krohhoolio päevaraamat ma ütlen.

PS: Ma igatsen koju läinud hoiutitte 😦 Meeletult ikka… Loodan, et ta kohaneb ilusti ning hakkab seal ees elava teise kiisuga läbi saama ning elab selles peres imelise ja pika elu!

PS2: Paluks veidi und, homme vaja tööle minna.

PS3: I hope tomorrow is gonna be wonderful day!

PS4: Käisin just vetsuretkel ja kratsipuu otsast vaatas mulle vastu kolm hiinlast 😀 Parajalt ajas naerma. Hoiukodu olla on ikka imeline 😊

 

Lisa kommentaar

