Segased mÔtted.

Tegin tĂ€na ootamatu avastuse, inimesed annavad mulle inspiratsiooni ja mĂ”tteallikat. Mitte ĂŒldse nendega suhtlemine, vaid lihtsalt nende nĂ€gemine. Üksainus pilk ja minust tulvab lĂ€bi inspiratsioon.

Ma olen tegelikult aimanud seda ka varem aga teadvustanud endale ei ole. Mu unistuste amet oli saada psĂŒhholoogiks, mind huvitab vĂ€ga inimeste sees valitsev maailm ning nendes peituvad sĂŒgavikud. Ma ei ole inimeste inimene aga samas ka olen? Kuidas see vĂ”imalik on? Ma suudan iseennast ikka totaalselt segadusse ajada.

Miks ma sellele ĂŒldse mĂ”tlen? SĂ”idan praegu kodu poole ja jĂ€in veidi aega tagasi vaatama vĂ€lja bussi aknast, buss liikus ĂŒsna aeglaselt ja oli paksult inimesi tĂ€is ning ma seisin ukse ees, silmasin vĂ€ljas liikuvaid inimesi ja mĂ”te hakkas jooksma. Meelde jĂ€i kogu kiirustavast rahvast ĂŒks kĂ€sikĂ€es jalutav paarike. MĂ”lemad vĂ€ga hea ja hoolitsetud vĂ€limusega ning lobisedes nad seal lĂ€ksid, naeratused nĂ€ol pĂŒsimas. Ma poleks uskunud, et minu suust (vĂ”i hoopis nĂ€pust?) see lause tuleb aga reaalselt on rÔÔmsaid inimesi tore vaadata.

Loomulikult tulevad ka minu pĂ€he negatiivse noodiga kĂŒsimused aga halba ei tohi ligi lasta, seega neist me ei rÀÀgi, kirjuta ega ei mĂ”tle (Punkt neiu!). Miks tulevad inimestel alati negatiivsed kĂŒsimused ka? Jube imelik eksole. Peab vist olema umbusklik vĂ”i ise negatiivsust kogev persoon. Kumb mina siis olen? Pakuksin, et kaldun sinna umbuskliku poole rohkem.

NĂ€gin kunagi ĂŒhte kummalist filmi, mis lĂ”ppes niimoodi, et see robot pĂ”genes ja lĂ€ks lihtsalt ĂŒlekĂ€igu rajale inimesi jĂ€lgima, kui ma ei oleks mina-mina, siis oleks ma vist see robot.

Lisa kommentaar

