Kaerahelbe-ĆĄokolaadi ruudud

Kui ma siin mĂ”nda aega tagasi nĂ€gin, et Britt kĂŒpsetas kaerahelbe kĂŒpsiseid, siis tuli mul endal ka tahtmine neid meisterdada. Ma oleksin peaaegu juba tema Ă”petuse jĂ€rgi teinud, kuid mulle meenus, et ma tegin oma praktika ajal ise ka kaerahelbe kĂŒpsiseid, otsisin siis oma retseptide vihiku vĂ€lja ning seal see retseptike mulle vastu vaataski. Kusjuures koolis neid meisterdades suutsime me miskit Ă€ra rikkuda, kuna nad lagunesid hiljem tĂ€iesti laiali. Kuna me neid ĂŒhe tĂŒdrukuga koos tegime ning see oli nii-nii ammu, siis mul pole Ă”rna aimugi mida me valesti tegime aga see selleks.

Eilsed kĂŒpsised tulid mega head ning loomulikult on nad ka oma koostise poolest mega tervislikud, meie eilsed leiutised muidugi mitte, kuna me keerasime tĂ”elised magusapommid kokku ja noh ĆĄokolaadi tĂŒkke oleks minu meelest vĂ”inud isegi rohkem olla. Ma pole kusjuures eriline magusasĂ”ber (tegelikult vist viimasel ajal olen…) aga need oleksid vĂ”inud ikka veel-veel magusamad olla 😀

Ma siin ikka vesistan nende jĂ€rgi ĂŒpris tihti suud aga ei viitsi koguaeg teha ja selle ĂŒhe laari mis me korraga teeme pistame me samakiiresti nahka ka. Igatahes jagan siia ka retsepti ja vĂ”in garanteerida, et lĂ”pptulemus on meisterdamist vÀÀrt 🙂

NOTE: Ma kirjutasin siiani selle postituse paar kuud tagasi ning noh otsustasin ta ikka lĂ”puni kirjutada, loomulikult tuli mul nende kĂŒpsiste isu ka peale aga meil on ainult kaerahelbeid kodus.

Koostisosad ehk vaja lÀheb

75g vÔid

1 muna

0.5l kaerahelbe kĂŒpsiseid

75ml pruuni suhkrut

1tl vaniljesuhkrut

100g tumedat ĆĄokolaadi, musti ploome vm mis sa soovid lisandiks.

Ma mÀletan, et meie panime sinna banaan, banaanijÀÀtist ning tumeda ƥokolaadi asemel kasutasime mingit piimaƥokolaadi kommidega ehk lisada vÔib kÔike, mida hing ihaldab kuigi tervisliku poole pealt noh mnjah ei soovita.

Valmistamine

Vahusta mikseriga vĂ”i köögikombainis toasoe vĂ”i suhkruga kreemjaks, lisa muna ja vahusta veel paar minutit. Sega hulka vaniljesuhkrut ja kaerahelbed, sega ĂŒhtlaseks. Sega hulka hakitud tume ĆĄokolaad (teised koostisosad ka, kui kasutad).

Jaota segu kĂŒpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile. Silu pealt ĂŒhtlasemaks ning lĂ”ika noaga vĂ”i pitsalĂ”ikuriga ruutudeks. KĂŒpseta 200c-ni eelkuumutatud ahjus 11-13 minutit, kuni ruudud on kenasti kuldpruunid. Enne sööma asumist lase jahtuda.

Meie jÀtsime selle viimase osa vahele ja tegime kahe pihu vahel neist pisikesed kakukesed.

image

Ainus pilt mille ma leida suutsin, kus neid veidikenegi nÀha on.

Lisa kommentaar

