Praegused lemmikud.

Kuna mul täna mõte ei jookse, siis mõtlesin jagada veidi muusikat mida ma kuulan. Olin oma youtube playliste sorteerimas ning sealt ka idee.

Kunagi kuulasin ma suhteliselt kõike aga viimasel ajal on mul kuidagi kitsamaks see ring läinud. Eesti muusikat ma ei kuula üldse ning põhiliselt on mul inglisekeelne muusika, mina näiteks kahjuks ei salli soomekeelset muusikat üldse, ma lihtsalt ei suuda seda kuulata ja see hakkab mulle isiklikult vastu AGA maitsed ongi erinevad ja see on okei. Hispaania keelset naudin kui ikka meeldib.

Minu jaoks on laulu juures tähtis tervik. Kui laulja hääl on meeldiv ning viis hea, siis sellest mulle piisab. Sõnadesse mina laulude puhul ei süvene absoluutselt.

Viimasel ajal lisandunud lemmik. Viis on nii mõnus lihtsalt. Mulle tundub, et video on kahtlane aga ausalt öeldes ma pole seda vaadanud ka.

Minu lemmik sellest ajast saati, kui välja tuli. See laul on nii mõnus ja rahulik ning sõnad on armsad. Me oleme Kalliga arutanud hästi palju nende sõnade tähenduse üle ning noh jäämegi vist arutama.

Nagu arvatagi, siis sõnade tähendust ma ei mõista aga laul meeldib. Tal oma emakeelsed laulud on üldse kõik mega head minu meelest.

Kahe viimase laulu muusiku(?) hiljutine looming. Avastasin ta paar tundi peale seda, kui välja tuli ning noh, ma olin lummatud. Kalli arvab, et see on kurb laul aga minumeelest küll ei ole 🙂

Ma sellel kuulasin nüüd sõnu ja veits depressivsed vist aga mulle meeldib jällegi tervik 🙂

Siia tuli neid nüüd päris palju ja ma kokkuvõtvalt vist ütleks, et siia said suhteliselt noortepärased lood kokku vist? Tegelikult ma kuulan lisaks sellistele ka hästi palju klaveripalasid. Mu lemmikesitaja üks lugusi on nt see

Lisa kommentaar

