Paaritüübid, is it even a word?

Huvitav kas on olemas selline väljend nagu ‘roosamanna paar’ ?

Ma hakkasin siin mõtlema sellele seetõttu, et meie oleme küll räige roosamanna paar vist. Me nunnutame ja kirjutame igasugu hellitusnimesi ning saadame mõmmisi, südameid ja no kõike-kõike sellist roosamannat 😀

image

Viimased kasutatud emod. Siin muidugi igast muud jama ka, kuna ma täna väga "emotsionaalne" 😀 Enamus ninnunännud on skype emod, seega neid siin näha pole.

Kingitusi teeme ka koguaeg nii kuis võimalik ning lilli saan ma ka üsna palju.

Mu sõbranna (tegelikult lisaks ka kogu mu perekond) on kommenteerinud ka, et kuidas me viitsime? Kuidas meil üksteisest koppa ette ei viska? Me suhtleme tegelikult nii palju, kui üldse võimalik. Kõik pausid lobiseme telefonis ja nende vahepeal kirjutame üksteisele, kui on võimalus. Vaba aja veedame ka 99% koos olles.

Kui keegi mõtleb nüüd, et wtf kuidas nii saab, siis noh mina mõtlesin ise samamoodi enne Kalliga kohtumist 😀

Kui me sõbrannadega üldse suhetest rääkisime, siis ma alati raiusin, et mina ei suuda küll kunagi kellegiga koos elada, kuna ta viskaks mul kopa ette ja kui ükskord mingi ime läbi peaksingi, siis PEAB meil kaks eraldi tuba olema, et ma saaksin temast rahu, end oma isiklikku tuppa sulgemisel. Nüüd jagame me seda pisikest korterit, mis ongi meie armas pesake praegu ja ma olen väga-väga rahul.

Meil oli võimalus ka suuremat korterit lubada aga korteri otsingud olid juba niii kaua veninud, et lõpuks lihtsalt võtsime suht esimese, mis sai aga noh õige otsus! 🙂 Väikese korteri rõõmud on see, et mossitada ei saa 😀 Ma kaldusin teemast nüüd kõrvale loomulikult, nii minumoodi.

Aga huvitav, mis sorti paare siis eksisteerib üldse? Minul ongi Kalli esimene suhe, kuna ma olin suhetevihkaja ja vastane, siis mul nagu ei ole väga aimugi 😀

Niipalju, kui ma lugema sattunud olen siis on inimesi, kes “ropsiksid” meelsasti sellise roosamanna peale ning seega on neil teistmoodi asjad ja ilmselgelt ma ei ole nii sinisilmne, et arvaks eksisteerivat vaid selliseid roosmannakaid ning olen ju piisavalt näinud ka. Aga mind tegelikult küll väga huvitaks ‘suhtetüüpide’ tundma õppimine.

No näiteks millised on paarid omavahel suheldes? Oma ülemiste naabrite pealt olen õppinud, et on paare kes 24/7 lihtsalt sõnaotses mõttes karjuvad ja lõugavad ning rahmeldavad ka lisaks, võõraste ees nad vast nii ei käitu? Vähemalt ‘eeskuju’ meile, et milliseks paariks me mitte kunagi saada ei taha!

Igatahes ma pean vist kuskile naisteka foorumitesse kolama minema 🙂 Ehk saan oma küsimusele vastuse.

Ma nüüd kappan, kuna pean oma hoiutittedega kiipima jõudma ning korter vajab koristamist, jälle…

image

"Oh, you want to clean? Well we want to play."

Lisa kommentaar

