Toortoit kassidele

Tänane päev möödus mul siin üsnagi koduselt, siiski vaba päev. Väljaskäimised piirdusid koera jalutamise ja kolme minuti jalutuskäigu kaugusel asuva toidupoe külastusega. Ma ei tahtnud üksi poodi minna ja pidin oma väikevenna pitsaga ära ostma, tüüpiline mina aga ega mul oli kottide tassimisega ka abi vaja niiet hea investeering.

Ma siin üritasin oma kasse toortoitumisele panna ning pidin tõdema, et see ei sobi ikka mulle…See oli nii kuradima rõve! Need vaeste kanade kaelad või asjad, vöäkk…

pukedie

Kahjuks on mul külmikus veel pakk ja pool kanakaelu ning lisaks pakk kanasüdameid 😥 FAKK! Ma ei oleks uskunud, et nende nägemine ja *öäkk* näppimine minus nii vastureaktsiooni tekitab, kuna hoolimata sellest, et ma ise olen taimetoitlane, siis oma Kallimale teen ma siiski koguaeg lihakraami. Vaesed kanad 😥

ÕNNEKS või kahjuks olen ma enda kaks paksu kassi nii ära hellitanud, et nad ei soovi neid rõvedusi süüa. Tegelikult Säde ja Iiris ei söö isegi kala, seega palju oligi tahetud neilt nende rõveduste söömine. Õnneks või kahjuks pisid mugivad neid isuga, see tähendab nüüd seda, et ma olen neetud nende rõvedustega seniks kuni pisid need nahka pistavad. ÖÄKK 😥

IMG_0532

Totu vaese kana kaela söömas 😥 Teile ka rõvedusi…

Ma nagu tahaksin lõpetada mitte nii rõveda noodiga seda rõvedat postitust aga ma ei oska 😀

Tegin täna rabarberikooki!

Lisa kommentaar

