Taaskasutus ja Mustamäe Uuskasutuskesus

Nagu ma millalgi ka juba mainisin, siis käisin uuskasutuskeskuses kolamas. Mul oli eesmärk leida üks normaalne kevadjakk ja selline suveks hea kotike, kuhu mahuks ära veepudel ning veel veidi nodi. Jakki ei saanud aga sain maailma  eriliseima koti, ma vähemalt loodan. Olen suhteliselt kindel, et naljalt mulle keegi teine sellisega vastu ei jaluta.

Taaskasutusest rääkides, siis ma ei ole mingi eriline aktivist aga pooldan taaskasutust siiski. Ma lihtsalt olIn enamjaolt kaltsukate osas alla andnud, kuna suuremalt jaolt on seal hinnad samasugused või kallimad, kui asi uuena ostes. Seetõttu ma kusjuures vahepeal paar head aastat isegi ei ostnud taaskasutatult asju v.a interneti vahendusel.

Kuid kui ma uuskasutuskeskused avastasin, siis olin jälle täiesti taaskasutuse maailmas tagasi. Ma ei ole eriti suur poodleja ning minu poekülastused piirduvad enamasti vaid toidupoega, kuid nüüd kisub taaskasutuskeskusesse ikka ka tagasi. Meie lasnamäe oma on paras kräpp ja siit küll kunagi midagi normaalset ei leia, kuid seevastu mustamäe oma on pärleid täis. Kesklinnas kuskil õnnepalee lähedal on ka üks ning seda ma ka korra külastasin aga see oli nii ammu, et ma ei mäleta seal olevat kaubavalikut. Ja no mustamäe taaskasutuskeskus thats just amazing place! Kes ei ole käinud, siis soovitan soojalt.

Ma nüüd mõnda aega tagasi hakkasin jälle mõtlema sellele, mis seal riidetööstuses ja üldse tarbeesemete tööstustes toimub ning mina seda pooldada väga ei soovi ning sai otsustatud, et hakkan ikka meile vajalikke asju, mida annab soetada mustaka keskusest vot neid hakkan ma sealt ka soetama. Jalatsite valik on seal nadi enamjaolt ning kasutatud jalanõusi ma ei poolda seega neid jääme ikka uuena ostma ning aluspesu samuti, kuid muidu riideid ja majapidamisse vajaminevaid esemeid saab kõik sealt ning lisaks on need unikaalsed. Seega win-win!

Igatahes mis ma siin ikka rohkem pläman, näitan parem teile oma leide!

jakkJaki asemel sain ma sellise jaki(?) ning sinna peale ka sealt samast vöö! Kui ma seda nägin siis teadsin, et thats gonna be mine. Ilmselgelt ma ka teadsin, et ilma vööta see mulle ei sobi ning vöökasti vaadates ma ka koheselt leidsin selle imekauni vöö. Jakk on elupehme ja mõnus ning sobib nii kevadeks kui ka suveks ning jope eest. Kui vihma sajab siis viskan nahktagi peale ja ikka kõik vsjo. Jaki hinnaks oli 2.80 ja vöö oli 1eur.

oranzjakk.jpg

Õhem jakike, millese ma ka kohe armusin. Suveks imeline! Hinnaks oli 2.80

IMG_0497

See ongi mu imeilus ja eriline kotike, millega ma olen 100% rahul. Ilmselgelt on ta igalt poolt täiesti terve ning ma lihtsalt jumaldan seda kotti. Suveks imeline! Siia mahubki ilusti veepudel ja muud nodi veel lisaks. Taskuid on kaks ehk siis piisavalt, kinni käib küll kahjuks vaid krõpsuga aga siiski parim kott suveks üldse ning just sellist ma otsinud olingi. Eriti mulle meeldibki see, kui unikaalne see on. Hinnaks oli 4 eurokest.

IMG_0508

Ma olen juba ammu kodus halanud kallimale, et meil on igasugu korvikesi vaja juurde, et oleks asjadel enamvähemgi mingi varjatud oma kohake. Kööki leidsingi sellise korvi juur- ja puuviljade jaoks. See on mingist vakstust ehk siis kerge puhastada. Nagu näha siis mingi unikaalne käsitöö ehk asjal on hing 🙂 Hinnaks oli vist 3 euri.

IMG_0511

Seda ma küll ei otsinud aga kui ma seda nägin oli otsus tehtud. Hinnaks oli 3 või 4 euri.

Siinkohal ma ka lõpetan, kuna rohkem mul teile midagi näidata pole. Ma sain küll Kallile ühe t-särgi ning endale veel suure piraka spordikoti 4 euriga.

Võibolla kunagi näitan jälle teile “kaltsuka” kraami aga noh eriti tihti ma ei poodle, seega sinna läheb aega.

Olge muhedad ja pooldage ikka taaskasutust 🙂 Saadud kraam on tihti omanäoline ja ka kõvasti odavam, seega win-win 😉

Lisa kommentaar

