Peaks koristama 😣

Ma peaksin praegu

A) Koristama

B) Tuduma

Aga mida ma neist teen? Mitte kumbagi! Tulin koju ja laibana ma voodisse langesin ka. Lugesin blogisi, lobisesin kalimaga kuniks tal paus kestis, siis lugesin jälle blogisi ning lõpuks võtsin oma kalli kaamera kätte ja klõpsisin niisama pilte kõigest, mis ette jäi mu teele.

Säde on küll suuur kaamerasõber aga head pilti ma temast ei saanud, võinoh ühe sain aga see oli udune rsk 😦 See kassipreili saab kahe päeva pärast aastaseks ning seda on ta näost ka näha, reaalselt ta pole enam üldse oma nägu.

Parim viis mitte koristada on loomulikult kirjutada…kassipojad võtavad motti ka täiega alla ju. Eile koristasin pool korterist ja tänaseks on ikka segadus tagasi. Kuidas kassipojad nii palju sitta oskavad keerata ahh? Müstika.

Magada tahaks 😪

Edit: Kell on 23.13 ning ma siiski ajasin jalad perse alt välja ja koristasin kodu ära! Ultra korralikult veel pealekauba. Isegi kokkasin õhtusöögi. Nüüd joon teed ja ootan oma mongolit koju. Oh i miss him so much 😣

Lisa kommentaar

