Kas ma olen liiga kõhna? Ei ütleks.

Astusin täna kaalule ja mis see näitas? 52.5

Ma ei saa aru mis värk mul vahepeal oli, et ma juurde tahtsin võtta? Mul oli nagu kinnisidee, et pean saavutama kaalunumbri 55.0  aga nüüd ennast vaadates, siis ma olen jumala normaalses vormis! Kui ma kaks ja pool kilo juurde võtaks siis ma oleksin suht chubby.

Eks oma osa andis see, et mul on üks lähedane, kes veel mõnda aega tagasi käis ja rääkis mulle pidevalt, kui rõve peenike ma olen. Lisaks see mõjutas ka vast, et inimesed mu ümber koguaeg mulle ütlevad, et ma olen nii kõhna. Viimati öeldi mulle seda eelmine nädal hambaarsti juures 😀

Tegelikult ma ei ole kõhna aga ju ma vast oskan õigesti riietuda ning noh peeglisse vaadates ei arva ma, et ma kõhna oleksin, täiesti normaalne näen välja 🙂

Ma olen oma kehaga üldse peaaegu, et täiesti rahul. Paar aastat tagasi veel jah, olin liiga kõhna aga nüüd on kõikjal kõike täpselt piisavalt! Kõht ka sirge seljaga ilus lame, saladuskatte all võin öelda, et olen laisk ja kui küürakalt istun siis mingi lott või asi tekib ikka 😀 Ja triipsud aga noh sellele on lihtne lahendus olemas.

Imelik mõelda isegi, et ma nii paaniliselt juurde tahtsin võtta. Ma tegin isegi toitumiskavasi endale ja tõmbasin mingi äpi, kus eesmärgiks panin 55kg ning nii ma siis õgisin päevast päeva, ise julmalt õnnelik olles, kui päeva kalorinormi saavutasin ja pealegi veel. Wtf was wrong with me?

Ma tahaks inimeste tähelepanu juhtida sellele, et palun ärge käige korrutage kõhnale inimesele, kes KORRALIKULT TOITUB, et ta nii jube kõhna on! Sest ilmselt teab ta seda juba isegi ning te võite sellega eating disorderi tekkele kaasa aidata, mis minu meelest ei ole üldse armas.

Ning kui siia satub keegi kes arvab, et ta on liiga kõhn ja peaks juurde võtma, siis ole rahulik ja mõtle kõik ilusti läbi. Kas sa toitud korralikult? Kui vastus on jah siis usu mind, kõik on korras! Mainin igaksjuhuks, et toidu välja oksendamine on halb asi ilmselgelt.

Olge endaga ikka rahul ja enne kui otsuste kedagi kommenteerima minna, siis mõelge oma sõnad läbi. Inimeste pärast muretsemine on tore aga ebaviisakalt kaela kargamine ei ole 🙂

Lisa kommentaar

