Nothing intresting

Teate ma siin vahepeal mõtlen, et kuna mul endal millestki põnevast kirjutada pole siis peaks nagu lapsehoidja päevikut hoopis pidama hakkama 😀

Anonüümselt kirjutama erinevate laste arengust ja lapsehodjaks olemise muredest-rõõmudest ning üldse sellest siis kuidas lapsehoidja seda lapse elukest näeb.

Nüüd kui ma selle siia kirja panin, siis tundub isegi jumala huvitav idee 😀

Tegelikult kuna mul veel ei ole nagu millegist kindlast kirjutada, siis mu käsi ei tõuse ka niipalju siia kribama. Ma mõtlen, et ah keda kuradit ikka mu pläma huvitab, seejuures unustades, et TEGELIKULT ma siiski hakkasin seda blogi ju Iseenda jaoks kirjutama.

Ma ei julge midagi lubada aga ma usun, et siia hakkab tihendamini postitusi ilmuma aga noh kes mind teab eks, võibolla paari tunni pärast on mu tuhin üle läinud.

Mul on täna niii hullult energiat! Magasin vaid kolm tundi, poole seitsmest avasin luugid ja kell pool üheksa jõin ühe piimaga, kuid suhkruta kohvi ja siin ma nüüd olen! Käisime Hoiulapsega kogu päeva ringi. Algul teiselpool linna minu kodus, siis teiselpool linna mu vanaonu aias möllamas ja rabarbereid skoorimas, et õhtul teha rabarberikooki! Ning seejärel hüppasime mustamäe uuskasutus keskusest läbi ning kogu päeva olen ma ainult lobisenuuuud! Korrutades aina sõnu-sõnu ja sõnu, kuna noorhärra ju õpib praegu usinalt jutustama ja sõnu on vaja teada!

image

Esimene olen mina ja teine titt on nagu rest of the world around me at the moment 😀

Lisa kommentaar

