Päike

Väljas on nii ilusad ilmad, et kohe ei tea mida kõike tahaks ära teha. Ma tunnen nii suurt puudust ikka sellest, et oleks oma aed, kus möllata ja rohida ning imenatuke päikese käes lebotada. Õnneks on mul vanaonul selline tohutult suur ja mõnus aed ja kogunisti siinsamas Tallinnas, vot talle peaks sinna appi minema võitlema selle umbrohuga, mida on sama paksult, kui muda.

Praegu polegi kusagile väga jõudnud. Käisime küll rannas grillimas aga ma olin niii pahas tujus see päev, et noh polnud üldse ikka minu päev. Millalgi peab uuesti minema ja eeldatavalt ikka hea tujuga. Jalutamas käime ka üsna palju, koer pereliikmena on hea motivatsioon ka selleks 🙂

Loomaaeda pole me siiamaani jõudnud. Me ükspäev läksime ning just siis, kui olime vaid paari trollipeatuse kaugusel hakkas padukat sadama.  Läksime siis hoopis sööma, skoorisime prismast vihmavarju ja jalutasime mööda promenaadi randa. Mulle ikka meeldib tohutult jalutada, eriti mõnus on õhtupoole käia, kuna siis päike ei paista nii eredalt silma, et pea valutama hakkaks.

Peaks endale vist selle kuu eesmärke seadma paar tükki, et oleks motivatsiooni asju teha. Ma olen selline tegelane, et motivatsiooni mul olla võib aga enamasti  läheb nii, et kui paberile kirja ei pane eesmärke ja sammukesi nendeni jõudmiseks ega siis eesmärgini mina ei jõua ka. Ma tahaks nii palju erinevaid asju teha ja toimetada, et noh peab ikka märkmiku välja võtma.

Ma nüüd tõmban otsad kokku, mõtted läksid lendu. Nautige ilusaid ilmasi, kuniks neid on!

 

Lisa kommentaar

