Loba

Viimasel ajal ei ole nagu pea, et midagi toimunud. Mu kallima sünnipäev oli, selle me veetsime väga rahulikult, algul olime kodus ja hiljem käisime ta sugulastel külas ning see oli ka kõik.

Olen kaks kaunist nädalat lihtsalt kodus istunud…lapsed keda hoian jäid tuulerõugetesse ja nende vanem oli/on nendega ning mina lasin kodus leiba luusse. Kuidagi mega rahulikult aga kummaliselt läks see Aprilli kuu üldse. Midagi tehtud nagu ei saanud ja samas ei olnud ka mingeid eesmärke, peaks vist hakkama endale iga kuiselt eesmärke seadme, ehk oleks kuidagi rohkem ‘elus’ tunne nii 😀 Pool kuud jändasin kallimale sünnipäeva kinkide meisterdamisega. Neli kinki viiest olid oma meisterdatud ja ta jäi väga rahule (ma loodan, et südames ikka ka jäi :D). Neid DIY ideid peaks vast siia ka jagama 🙂 Päris huvitavad on teised. Kaks neist sobivad vaid oma kallimale aga kaks ka näiteks sõbrale, emale, isale ehk kellele iganes soovi on kink meisterdada 🙂

Ma tahaksin tegelikult palju rohkem siin lobisemas käia aga nagu ei ole motivatsiooni võinii. Ma päris tihti ikka tulen ja kirjutan ning otsustan siiski, et ah mis ma pläran ja saadan kõik prügikasti ära. Mul on tunne nagu mul ei oleks millestki erilisest ka kirjutada võinii 🙂 Tegelikult olen mõlgutanud mõtteis oma blogike panna isiklikuks, et vaid mina näen seda ja vsjo. Ehk siis tuleks jutt ladusamalt ja oleks endal ka parem olla 🙂 Samas aga vahepeal mul on nii lahedaid ideid ja retsepte jagada (nende jagamiseni jõudmine on omaette asi…), et ei taha kinnist blogi. Keeruline-keeruline selle teemaga.

 

 

Lisa kommentaar

