Ma viimasel ajal tunnen, et olen ennast kuidagi ära kaotanud, kuhu ja miks ning kuidas? Ei tea aga seda ma tean, et midagi minu seest on kadunud. Roosa mull on päris kõvasti kannatada saanud ning seda vist enam ei eksisteerigi. Kuidas seda taastada? Ei tea. Ma tunnen end kõigest negatiivsest nii puudutatuna ning haavatavana kõige negatiivse poolt. Mu enda mõtted on juba päris nõmedad vahepeal ning siis ma lähen matan end kuhu iganes saan, et mitte mõelda mingeid nõmedaid mõtteid. Jah ma tean, mis lõhkus mu roosa mulli aga seda asja ei anna kuidagi parandada ning seda saab parandada vaid aeg, seega ma ei oskagi midagi muud teha, kui lihtsalt kulgeda kuidagi ja lihtsalt olla nii kuis oskan.

Kindlalt tean seda, et mu kallim on minu jaoks kõige tähtsam ning tema tõesti muudab mind täiega rõõmsaks ja õnnelikuks ning seda sitem tunne mul on, kui ma vahepeal tänitan või kobisen ta kallal ja ei pane ise tähelegi, ma palun alati vabandust aga no nii pinda käib juba. Ning oii ma ei osanud varem ettegi kujutada, et kellegile teisele miskit moodi halvasti ütlemine iseendale niii palju haiget võib teha, kui hiljem oma viga mõistad.

Kõige rohkem aga häiribki mind see, et ma ei suuda seda ümbritsevat maailma, mida mina ise ei tunne vaadata helge pilguga. Kõik selles maailmas tundub nii õel, kuri ja paha. Kõik inimesed siis justnimelt. Ei, ma ei pea endale kurjadeks-pahadeks inimesi, kes mulle kallid on aga noh kõik-kõik need teised. Ma ju tegelikult tean ise ka, et kõik inimesed, keda mina ei tunne ei ole kurjad ja pahad ning halvad aga miskipärast mul on ikka koguaeg tunne, et on ju küll. Ma isegi ei oska endale mingit diagnoosi panna, et miks ma nii tunnen.

Ma tahaksin enda sees leida üles selle rahu ja rõõmu, mis seal kuskil sees eksinud on. Ma tean, et kusagil mu sees on see veel olemas aga no kus? Ei tea. Kuidas selleni jõuda? Ma ei tea…See muudab mind kuidagi nii kurvaks, ma ei taha ennast koguaeg nii pahasti tunda.

Ma peaksin mingeid eneseotsinguid teostama hakkama ilmselt aga no kuidas?

imsolost.gif

 Ma üritan miskit ette võtta ning kindlasti vist kirjutan ka siia, kui miskit muutub. Jooga peale olen mõelnud ja mingit head kirjandust peaks ka lugema ning kuidagi jõuda selleni, et enda sees kõik läbi ja selgeks mõelda.  I’m gonna try everything that I can think about and we will see.

Lisa kommentaar

