Random thoughts 👅

Aprilli kuud on olnud meil juba nädalake ja midagi pole muutunud, vaid ilmad on ilusmaks ja soojemaks läinud ning see valmistab muidugi vaid rõõmu.

Kuigi eile sadas, siis minule see meeldis. Vihmasadu küll nullis meie õhtuse plaani milleks oli mereäärne piknik, kuid selle asemel sai mu kallim end üle pika aja välja puhatud! See on/oli isegi etem, kui mereäärne piknik 🙂

Vahepeal käisin teises eesti otsas ja nägin oma õe vastsündinud plikad ära, beebid on ikka niiii armsad 😍

Kusjuures saime seal noroviiruse. Loomulikult sinna minnas seda ei olnud meil ega neil, kuid kuskilt see viirus tuli ja kõik see pande sai selle. Minul on eilsest saati juba parem olla aga õde on pisikestega endiselt haiglas, ühe ja poole kuu vanustele lastele on ta ikka väga karm asi kahjuks.

Ma olin üle kuu aja normaalne inimene ja viisin raamatud tagasi, kuu aega ja neli päeva oli tähtaeg üle aga ma siiamaani ei leidnud aega nende tagastamiseks…üsna häbiväärne 😀

Ma tahaksin nii väga rohkem kevadiselt riides käia ehk oma kleidikesed ilmavalgusesse tuua, kuid kahjuks siiani pole seda juhtunud. Hommikuti tööle tulles on väljas niii külm, et nutta tahaks seega julgen arvata, et enne Juuni kuud minu selga kleit ei jõua õues käiguks.

Mu taimekasvandus on päris uhkeks läinud ning julgen öelda, et vähemat veerand sellest hävinenud seetõttu, et mu kassid on saatanast 😦

Tahaks väga loomaaeda minna, kuid teisalt ei taha ka. Ma ei taha toetada loomade ‘eksponaadiks’ pidamist aga teisalt oma külastusega toetaksime neid veidike rahaliselt. See on nii pikk ja lai teema, et ma vast ei hakka seletama ning ma pole veel isegi enda seisukohas 100% kindel seetõttu pole vaja suud paotada palju. Eks ma korra lähen käin seal niikuinii ära, kuna kalimale sai lubatud.

Hakkasime jooksmas käima väheviisi. Sel õhtul, kui joostud sai oli öine uni nii magus, et tuli mõtteisse igapäevaselt hakata jooksma aga samas ei viitsi lihastreeningut teha niiiet…

Tolmuimeja on katki. Mina ei soovita hooveri firma tolmuimejaid! Meil oli pestava filtriga ja tegelikult oli see algusest saati mingi väärakad aga noh mis seal ikka.

Mul on niii kopp ees sellest, et kodu on karvu täis 😭 Sellistel hetkedel, kui reaalselt viis minutit peale koristamist pindadel karvad on siis ähvardan Iirist paljaks ajada. Kahjuks ähvardused ise ei aita niiet pean temaga sõdima hakama ning rõdule ta kammima viima. Mitte, et ma seda viimastel nädalatel teha oleks viitsinud aga see nädalavahetus peab selle asja ette võtma. Aaa ning tolmuimeja rivist väljas oleku tõttu on elu veel raskem, kui see varem oli. Kui keegi meile külla tuleks ja seda vaipa näeks siis saaks ta rabanduse vist…

Vahepeal käisid meil uksetaga mingid kahtlased. Otsisid mingit noormeest ja üritasid mu kalimat tembeldada tolleks. Ülbitsesid päris pikalt ja nõudsid endameelest dokumente, kuid said lõpuks aru, et nende nimetatud noormees siin ei ela, kunagi ehk enne meid elas aga enam mitte. Päris rõve hirm oli mul peale seda ikka paar ‘toredat’ tundi sees. Üks meestest oli sellise välimusega keda nähes tuleks iga kell tunne, et too annab nuga ning noh kui veel oma kodu ukse taha ülbitsema selline tuleb siis jamh.

Mul on kõht koguaeg tühi 😦 Tahaks ainult süüa!

image

Lõpetuseks pilt mu lemmik sokkidest 😃😃😃

Im out ✌

Lisa kommentaar

