Blokk

Ma mÔtlesin siin natuke sellele, et kuhu mu kirjutamistuhin viimasel ajal kadunud on?

Tegelikult on nii, et ma mega tihti mÔtlen, et oh ma kirjutan sellest ja sellest ning sellest, kuid veidi hiljem lÀheb see tuju Àra juba ning ega ma siis kribama ei tule ka. Draftis ootab mul ka terve ports poolikuid postitusi.

Kusjuures ĂŒldse kuidagi raskem on enda mĂ”tteid ja ideid jm kirja panna. Kunagi ammuilma oli mul nii, et ma lihtsalt koguaeg kribasin ning postitusi tuli isegi kiirematel pĂ€evadel mitu tĂŒkki ning ikka sisukat ja pikka. VĂ”ibolla seetĂ”ttu oli kindlasti vabam, et mu vana blogi oli parooli all ja pĂ”himĂ”tteliselt vaid mina seda nĂ€gingi. Vahepeal mul on sellised sĂŒgavamad aga samas ka isiklikumad teemad, mida ma jagada igaĂŒhega ei soovi. Kusjuures vÔÔrad minu poolest lugegu aga mĂ”te sellest, et keegi kes mind tunneb ja seda loeb, vot see on kuidagi palju hirmuĂ€ratavam vĂ”nii. Mitte ĂŒldse halvaga kusjuures, pigem tunnen nagu see teeks mind haavatavaks vm.

Samas see, et mul see blogi avalik ei mĂ€ngi ka vist erilist rolli, kuna pigem ikka vist mingi blokk on ees. Ahh ma ise ka ei tea ĂŒhesĂ”naga.

Ega sel postitusel erilist pointi polnudki, tahtsin vist lihtsalt oma mĂ”tteid kirja panna…

Lisa kommentaar

