Minu pisike taimekasvandus

Ma siin eelmise nÀdala lÔpul otsustasin, et sel aastal hakkame me rÔduaednikeks. KÀisime laupÀeval poes Àra ja ostsime 20l mulda ning hunniku seemneid, pÔhiliselt salatite omad aga ka muud tulevast nn söögikraami. Lilleseemneid seekord ei tulnud poest meiega kaasa aga ka see on plaanis.

Me istutasime laupĂ€eval seemned mulda ja juba eile oli salati sortidel need pisikesed nupukesed vĂ€ljas ja nii lahe on neid vaadata! Ma pĂ€evas ikka kuskil kĂŒmme korda kĂ€in ja piilun neid. TĂ€naseks olid kuuel karbil nad nii suured, et meisterdasin kĂ”rredest nn tokid, et kilet tĂ”sta, kuna nad olid vastu kile juba kasvanud. Ma kusjuures hullult kartsin, et Ă€kki nad ei lĂ€hegi kasvama, kuna me potitasime neid ĂŒsna oma taju jĂ€rgi. Praegu, kui köögi aknalaual pesitsevaid piilusin siis sibula ja murulaugu pisikesi nupukesi on ka paista 🙂 Nii kihvt lihtsalt! TĂ€itsa hull vĂ€rk, kui Ă”nnelikuks sellised pisikesed asjad teha vĂ”ivad.

Kusjuures mul mĂ”lgub siiamaani kĂŒsimus, et kas need seemned peab mulla alla ajama vĂ”i ei pea? MĂ”ned ĂŒtlevad, et kui on tillukesed seemned siis ei pea aga samas ma ajasin tĂ€na kahel salati istikul neid mulla alla, kuna nendel veel polnudki nupud kasvama hakanud ega midagi, ehk sellest ma peaksin jĂ€reldama, et vast ikka peab 😀 Edaspidi olen targem ja pean meeles, et seemned peab mulla alla pistma. Tundub ĂŒsnagi loogiline 😀

image

image

image

Lisa kommentaar

