Igatsen kevadet ja ajan loba

12 päeva ei ole ma ennast ilmutanud, kui välja arvata see üks parooli all postitus. Mul on vist suht palju tegemist olnud…kas ikka on? Ma ei tea ise ka aga noh aeg on kiirelt läinud ja tegemisi on olnud 😀

Ma vahepeal käisin kirjutamas aga suutsin kapsad ja pudru kokku keerata ning jätsin need kirjutised ilmavalgusest ilma, nii nad kurvalt seal draftis ikka siiamaani istuvad.

Meile kolis vahepeal uus pereliige- mu kallima koer. Koerapidamine on ikka kummaline küll ja koerad on ise ka ühed kummalised olevused ma ütlen. Meie oma nt teeb meile käte-jalgade pesu ja ta võib seda mingi tunnike jutti teha ilma, et ära väsiks. Naljakas tegelane too koerapreili 🙂 Meil on üldse kahtlased koduloomad nagu näha. Kassidega seoses, siis mõlemad käivad salaja vetsupotist joomas nüüdseks, Säde jäi mõnda aega tagasi mulle esmakordselt vahele. Ja kui keegi arvab, et me neil joogikausis vett ei vaheta, siis noh täpselt nii ongi, vahele jäime rsk!*

Tahan kevadet! Mul on nii kopp ees sellest külmast talvest. Ma suutsin oma saapad ka ära lõhkuda, olime Jõgeval elukaaslase õe pere pool ja viisime lapsed kelgutama ning seal kelgumäel joostes ja möllates nendele ots peale tuligi. Uusi saapaid ma osta ei raatsi, kuna kohe on talv läinud ja kevadel mulle saapaid kanda ei meeldi. Tahan lompe ja vihma ning sopaojasi! Seoses kevadega, siis peaksin endale kummikud ostma, muidu ma varsti vist vingun hoopis sopaojade üle. Igatahes ma ei suuda ära oodata seda aega, kui igalpool lilled õitsevad ja päike särab ning sopaojadea aegajalt möllata saab! Nägin täna jalutades juba üli palju kellukesi 🙂

Sain teada, et kõik, kes Lasnamäel elava need jätavad oma lapsi üksi koju sest nii asi siin käibki. Seega sina kes sa Lasnamäel elad ja oma last/lapsi omapead koju ei jäta, siis sa raibe koli heaga minema! Rikud meie maine veel ära. (Vihje sulle M.) Aaa ning, et ma ise tulevikus teiste mainet ei rikuks, siis pean kahjuks (tulevikus) siit ära kolima 😦 Muidu saab veel naabrinaine teada, et ma oma last üksi koju ei jäta ja saadab kogukonna peale mulle…ei taha lõuga saada ausalt.

Mulle tundub, et ma olen vanainimene ning mitte särtsakas vanake vaid ikka selline pot-pot ajakirja oma. Ma ei hakka suuremas pildis rääkima aga ma lahendan enamus oma vabast ajast sudokut või teen ristsõnu ning lisaks värvin täiskasvanutele mõeldud värviraamatut. Kummaline vist veidi aga no mis ma teha saan, kui mulle need nii meelepärased on. Kusjuures see värviraamat on minu meelest jumala põnev ja huvitav ning mõnus tegevus. Sa värvid oma tiigreid ja asju just endale meelepäraselt ning pole ta igav midagi! Ma olen seal vaid paar pilti poolikult ära värvinud aga minu jaoks nii ongi huvitavam, ei viitsi mina ühe juures istuda kaua.

Olen üritanud end kooliga käsile võtta aga koguaeg tulevad mingid takistused vahele. Damnit!

Ma siin otsustasin, et peaks veel tervislikumalt toituma hakkama. Valge suhkur on juba menüüst väljas ja nisujahu tooted ka, vahepeal harva tuleb miskit sellga ette aga üritan ikka vältida. Peab lisama palju rauda sisaldavat toitu. Kuna ma ju liha ja kala ei söö, siis raua puudus on kerge tekkima ja seda aitab takka ka see, et mul on üldse eluaeg selle rauaga mingi jama olnud. Hetkel manustan Retaferi tablette aga tahaks neist lahti saada.

Mõte enam ei jookse, lähen ja lahendan parem sudokut kuniks pisi magab.

Tahan kevadet!

* Igakajuhuks mainin ära, et see seal oli iroonia ja loomade vett vahetame iga päev, pigem täidame uuesti, kuna koer on meil joodik.

 

 

 

Lisa kommentaar

