How have you changed in past two years?

Ma skipin aina teemasi ja võtan endale meeldivad, kuna tänane oleks olnud ‘Kuidas ma oma tulevikku ette kujutan.” aga ma ju alles rääkisin sellest. See teema oli tegelikult 29.Veebruari oma aga noh tuleb nüüd, kuna ma ei jõudnud eile…kiiire on olnud (tegelikult ma lihtsalt kallimaga kõik võimaliku ühise aja veetnud aga noh kiire ju :D).

Niisiis, kaheksas päev.

Kuidas ma viimase kahe aasta jooksul muutnud olen? Üldiselt mulle tundub, et väga palju ei olegi. Mu väärtushinnangud on paigas olnud juba üle paari hea aasta ning esikohal on mul alati perekond! Minu jaoks on ka minu lähimad sõbrad perekond ning nüüdseks on mul ka oma pisike perekond ning see teeb muidugi ainult palju rõõmu!

Ma nagu ei oskagi siia midagi kirjutada, kuna arvan, et midagi ei ole nii eriliselt muutunud. Vahepeal olin ma omadega katki ja kõik oli nii jama, et ei anna kirjeldadagi aga noh ma olin tugev ja sain sellest üle. Vahepeal juhtub elus asju, mis murravad maha ja väga pikaks ajaks, kuid siis üks hetk hakkad vaikselt taastuma ning lähed eluga edasi.

Viimane aasta on üldiselt väga super olnud ja eriti kaheksa viimast kuud seega nagu kõik on hästi, tore ja hea. Kõige rohkem on vist minu ellushutumine muutunud. Ma olen nüüd peaaegu alati positiivne aga samas olen hellamaks läinud, sest kunagi ma ei nutnud üldsee ja nüüd ma nagu vahepeal ikka tihkun nutta täiega. Kallim hoiab ka kaisus ja vaikselt uurib, et mis on ning ma siis vastan, et ma ei teaaa…lihtsalt nutan 😀 Praegu on naljakas sellele mõelda aga kui nutukas peal on, siis on küll masendav olla.

Igatahes üldiselt olen ikka rõõmupall ning väärtustan rohkem seda, mis mul olemas on. Ahaa kõige rohkem on muutunud ikkagi see, et ma oskan nüüd kõike palju rohkem väärtustada. Nagu palju-palju rohkem. Ma olen alati väärtustanud asju, mis olemas aga mitte nii palju, kui praegu. Leian ka peaaegu kõiges üles positiivse.

Ma ei oska rohkem midagi öelda 😀 Ma siin hakkasin üldse sellele mõtlema, et ma vist jätan selle challenge pooleli, kuna avastasin, et enamus teemad on eee mõtetud või nii 🙂

No mis ma panen siia näiteks kümme lugu oma ipodist (mitte, et ma iPodi omaksin eksole) suvalt mängivat laulu? Või viie kuulsuse pildid, kes minu jaoks meeldivad tunduvad? 😀

Aga eks ma ikka vahepeal kriban miskit, kui tuju on 🙂

Lisa kommentaar

