A moment you felt the most satisfied with your life.

I’m so sorry aga eile ma ei jõudnud seda postitust valmis teha. Mul on mingi hulll nõrkus kogu viimane nädal peal olnud ja nädalavahetusel oli asi eriti hull. Täna hommikul läks pilt silme eest ära ka veel ning seetõttu otsutasin, et tööle ma küll nii ei julge minna, pärast olen lastega koos ja läheb jälle järsku pilt nii ära või kes teab :S 

Eile oli seitsmes päev ehk nädal juba!

Nimelt siis moment mil olin oma eluga kõige rohkem rahul? Ma kindlat momenti ei tea loomulikult eks aga hetkel olen ma oma eluga kõige rohkem rahul 🙂 Ma olen juba seda siin täitsa mitu kordi jutustanud ka miks, seega vast ei ole vaja üle jutustada. Lühidalt on mul kõik praegu nii ilusti ja korras ning mu ellusuhtumine on muutunud. Ma suhtun asjadesse positiivselt (jälle!) ning ma olen väga rahul sellega, mis mul olemas on!

Minu meelest suurim põhjus miks inimesed on õnnetud kuna nad ei oska väärtustada olemasolevat ning tahavad aina enam ning pole kunagi rahul. Mina aga üritan väärtustada kõike mis mul on ja samuti ka iga hetke oma elus. Tegelikult on ju hullult lahe mõelda, et me sellel planeedil olemas oleme. Hoolimata kurjusest, mis siia on inimeste poolt tekitatud,on ikkagi meie koduplaneet nii imeline koht ja üldse see, et me eksisteerime, see teadmine on veel imelisem. Peaksimegi osata hinnata kõige, mis meil olemas on ja seda koguaeg.

Lisa kommentaar

