Minu tĂ€htkuju ja mina ise.

Kuues pĂ€ev! Misasja juba kuues? Ohoh noh. Kohe nĂ€dal tĂ€is! Ma kĂ€isin kontrollimas, kas ikka on kuues ja no ongi. Ikka ei suuda uskuda 😀 

Minu tĂ€htkujuks on LĂ”vi leoke ja kopeerin siia varawebi kirjelduse ning noh kirjutan, mis on mulle omane ja mis ei ole. Kuhu ma midagi ei lisa, siis sellekohta pole lihtsalt midagi öelda. Aa ja ma horoskoopi ning seda staffi muidu ei usu 🙂 Minu meelest on need kĂ”ik lihtsalt lambiselt kellegi suvaka poolt vĂ€lja mĂ”eldud.

Sobivus: JÀÀraga, Kaksikutega, Kaaludega, Amburiga
SĂŒgavad tunded: LĂ”viga, Veevalajaga
Erilised tunded: SÔnniga, Skorpioniga Mu kallim on sÔnn!
Mittesobivus: VĂ€higa, Neitsiga, Kaljukitsega, Kaladega

ISELOOMUSTUS

LĂ”vi tĂ€htkuju all sĂŒndinud on vĂ€ga rikka hingeeluga, vĂ”imukad inimesed. Neis inimestes on kĂ”igis, ĂŒkskĂ”ik millisesse ĂŒhiskonna klassi nad ei kuuluks, midagi kuninglikku. Need inimesed on suursugused, auahned, edasipĂŒĂŒdlikud. Teesklust ei salli, on alati loomulikud. KĂ”ik nad on temperamentsed ja impulsiivsed. Ma ei arva, et ma auahne oleks ja ee suursugune? Ei tea… Teesklust ma ei salli. Temperamente ja impulsiivne ma kohe kindlasti ei ole.

LĂ”vi tĂ€htkuju all sĂŒndinu mĂ€ngib meeleldi esimest viiulit, ihkab hiilgust ja toredust. Elamine vĂ€ikestes oludes on neile piinaks. Nad on ka abivalmid ja kaastundlikud ning helded ja nende kĂ”rval on alati tunne, et neid mĂ”istetakse, et vĂ”ib loota abile. Ma enda meelest mingit hiilgust ei ihka. VĂ€ikestes oludes elamise vastu pole midagi. 

Selle tĂ€htkuju all sĂŒndinud on ĂŒllameelsed ja valmis kangelastegudeks, kuid langevad ise kergesti lĂ”ksu, mida tingib psĂŒhholoogilise vaistu ja taktitunde puudumine. Ka raskuste korral ei kaota selle tĂ€htkuju all sĂŒndinu optimismi. KĂ”ige enam vapustab neid reetmine. Kui neile ei kingita kĂŒllaldaselt tĂ€helepanu, muutuvad nad tusaseks ja tagasihoidlikuks. Nad on ustavad sĂ”brad, kuid pĂŒsimatud, kuna kiinduvad kergesti ja armastavad uusi nĂ€gusid. Kuid LĂ”vi tĂ€htkuju all sĂŒndinu sureb tihti vaesena, kuna kaldub lohakusele ja hajameelsusele. Nad on vĂ€ga kĂŒlalislahked vÔÔrustajad, armastavad hasartseid mĂ€nge, ka sporti. Ma ei oska selle lĂ”ksu langemise osas midagi öelda ja psĂŒhholoogiline vaist on mul vĂ€ga hea minu meelest ning taktitundeline olen ka, isegi liialt palju ja seda rÀÀgib mulle mu parimsĂ”branna ka koguaeg. Optimistlik olen alati! Reetmine on sitt jah. TĂ€helepanu tahan ainult oma kallimalt, ĂŒlejÀÀnud inimeste puhul see mind ei huvita ja pelgan pigem. Ustav sĂ”ber olen kĂŒll aga nĂ€iteks ma ei kiindu kergesti ja ei armasta uusi nĂ€gusi ĂŒldse! Kui ma vaesena suren aga Ă”nnelikuna, siis pole hullu midagi 😀 Peaasi, et Ă”nnelik olen! Mina lohakas ja hajameelne? Kohe kindlasti mitte. KĂŒlalislahke olen aga hasarti ei armasta, sport on tore!

LĂ”vi tĂ€htkuju all sĂŒndinul on palju armulugusid, kuid abielludes elab Ă”nnelikult. Mul ei ole ĂŒldse armulugusi ju 😩 Aga ma pigem rÔÔmus selleĂŒle 😀 Tore, kui meie abielu Ă”nnelik saab olema 🙂 

Naine, kes on sĂŒndinud selle tĂ€htkuju all, on armastuses siiras, impulsiivne, ei talu sĂŒdamevalu. Ta ei lasku iialgi juhuslikesse sidemetesse, kuigi tahab, et tal oleks austajaid. Naiste sĂ”prusest eriti lugu ei pea, eelistab meeste seltskonda. Ei andesta truudusetust ja petmist, ei lasku kunagi kompromissi ega abiellu enne, kui pole selge, kas vĂ€ljavalitu vÀÀrib teda. On suurepĂ€rane perenaine ja ema. Pean selle lĂ”iguga tĂ€ielikult nĂ”ustuma 😀 Loodan ka, et minust tuleb suurepĂ€rane ema ning endast annan selleks kindlasti kĂ”ik 🙂 

Töötada vĂ”ivad selle mĂ€rgi all sĂŒndinud ĂŒkskĂ”ik mistahes erialal ja ĂŒkskĂ”ik, millisel juhtival kohal edukalt. Hea teada!

Õnnenumbrid: 5, 14, 23, 32, 41, 50 Minu Ă”nnenumber on 7! Peab olema! 

VĂ€rv: Kuld, oranz, punane

MÔjutav planeet: PÀike

Element: Tuli

Domineeriv sÔnapaar: Ma tahan. Kindlasti mitte minu domineeriv sÔnapaar.

ÕnnepĂ€ev: PĂŒhapĂ€ev

Õnnekivi: SardoonĂŒks, merevaik, rubiin

Metall: Kuld

Lilled / taimed: PĂ€evalill, saialill, gladiool

Lemmikkingitused meessoost LÔvile: loteriipilet(id), kell, Ôlimaal, shampus, ilus riietus, nahkkott, pilet teatrisse, maitsekas kunstiteos, pudel head veini

Lemmikkingitused naissoost LĂ”vile: loteriipilet(id), ehted, shokolaad, manikĂŒĂŒr, siidist sall, Ă”limaal, shampus, lilled, pikad kĂŒĂŒnlad, kristall, teemandid vĂ”i pĂ€rlid. Ainult lillede osas nĂ”ustun ja kĂŒĂŒnalde. Mulle meeldivad sĂŒdamest tulnud kingid! 🙂  ÜlejÀÀnut ei ihka, kuid kui keegi kingiks siis oleks ikka tĂ€nulik.

Head nÀdalavahetust kÔigile!

leogif

Lisa kommentaar

