Mõnus päevake oli :)

Täna oli mul mega mõnus tööpäev ja see läks üllatavalt hästi, nimelt selle poole pealt, et mul olid täna mudilased täiesti inglid, muidugi kui välja arvata see, et neilt ei saa hetkeksi pilku ära pöörata sest muidu on nad kättpidi koos.

Kuigi ma sain silmad kinni öösel vaid kaheks tunniks, siis kuskilt selle energia ma jälle välja võlusin. Täna oli vanem plika ka meiega ning oii kuidas üks kolmene vadrata võib ikka noh 😀 Ma pidin tänaval end ogaraks naerma, kuna ta seletas mulle sellest, et linde ei tohi toita sest muidu nad ei lähe lõunamaale ja surevad ära ning pealegi kõik kes suitsetavad need surevad ka ära ja nemad viiakse loodusmuuseumisse ning pannakse klaasitaha vaatamiseks…no kustkohast ta selle jutu saab? 😀 Võibolla seda lugedes ei tundu naljakas aga kui üks plikatirts seda sulle seletab, ise olles sama tõsine kui peaminister siis no ajab naerma 😀 Ta seletas seda kusjuures veel detailsemal aga noh pole vaja nii detailselt ka kirja panna eks.

Meil oli mega lõbus täna ka. Õues säras päike ja meie käisime käbisi korjamas ning ehitasime lumememmekesi ning täitsa ime, et need tegelased kuskil pool tundi männi- ja kuusepuude all viitsisid veeta. Minu taskud said ka käbisi täis topitud, väga lahke neist. Tegime käbikestele lume sisse kausi, et soe oleks ja panime lume tekiks peale ka. Vanem plika oskab tegelikult nii nii armas ja hooliv olla, kui ta vaid tahab 🙂 Möllasime mängukatel ka ja saime kelguga lumerallit ka tehtud…mina seal ees ohkimas ja puhkimas ning korraks kadus pilt ära, magamatus on halb asi noh! Aga lõbus oli meil ikkagi ja ma olen päevaga väga rahul ning homme tuleb loodetavasti sama kaunis päev 🙂

Ma tahtsin veel üht hästi head raamatut soovitada 3-5 aastaste laste vanematele. Plika nii fännab seda ja no nii ilusti sai kõigest aru ja seletas ning ei tahtnud seda raamatut kohe üldse käest ära panna. Seal on kõik nii lihtsaks lastele tehtud aga samas mega põnevaks ja arusaadavaks, et ju ta siis kutsub õppima kohe!
image

Lisa kommentaar

