30 fakti minu kohta

Viies päev! Asendasin tänase teema homsega.

Ma isegi ei suuda meenutada seda, et kuidas enda kohta fakte kirjutada ning veel enam mida kirjutada? Ueh ueh, here we go.

1. Mulle meeldivad loomad, meeldivad on tegelikult vale sõna, kuna ma lausa armastan neid! Ma vist isegi eelistan loomi inimestele. Am I weird?

2. Mul on kodus kaks hullu kassi. Iirise eilsete ‘vägitegude’ pärast on mu käel põletikuga auk, nagu narkar oleks 😦

3. Tegelikult olen hoopis koerainimene! Olen alati olnud ja hoolimata sellest, et kassidega on meil suhtlus väga soojaks läinud viimastel aastatel, siis mina jään alati rohkem koerainimeseks.

4. Olen tegelenud laste hoidmisega juba 5 aastat.

5. Ma olin kunagi sünnitusel tugiisik. Laps nägi välja tulles küll rohkem tulnuka moodi välja aga siiski oli inimene ja hiljem puhtana ka väga armas, seega success I guess.

6. Ma loobusin liha ja kala tarbimisest juba nii ammu, et ise ka enam ei mäleta kui kaua on möödunud (viis-kuus aastat vist).

7. Ma olen enda luude puruks murdmise tšempion. Nt kuskil kolme või neljasena hüppasin kapiotsast alla ja sellega olid mõlemad käeluud puru. Mingil huvitaval kombel avastasid arstid esialgu ainult parema käe oma ning teine pidi oma mõra ise kokku kasvatama. Veel on mul olnud kaelatugi (kaela lüli oli mõranenud) ja jalal kips.

8. Ma ei vaata ega loe uudiseid peaaegu mitte kunagi, kuna see mis maailmas toimub on jube ja ma eelistan oma roosamannas elada. Küll tähtsamaid asju teistelt kuuleb ning kahjuks ka mittetähtsaid (mu kallim just rääkis mulle eile, et luges sellest, kuidas mingi mees raseda naise surnuks põletas 😦 jube! Vaene emme ja beebi:'( Sihukesi jubedaid inimesi eksisteerib, et no õudne lihtsalt!).

9. Mulle meeldib suvel pikkade teksadega ringi käia, rääkimata siis teistest aastaaegadest eks.

10. Hoolimata eelmisest punktist on mul kapp kleite täis ja ikka imeilusaid kleite…kahjuks kannan ma neid harva aga noh eks tuleval suvel üritan neid rohkem kapist välja tuua!;)

11. Ma olen üks nende seast, kes armastab vihmast ja sombust ilma! Ime siis pole, et suvi on eelviimasel kohal mu aastaaegade eelistuste järjestuses.

12. Mulle maitseb kookospiim, eriti kohviga on hea. Soovitan!

13. Mul on kopp ees selle mulle ja mu kirjutamisest…mina, mina ja mina…

14. Ma käisin väiksena viiulit õppimas ja ühe korra ka esinesin mingil lasteaia peol.

15. Titena käisin balletis ja esinemistel sellega. Siis me kolisime Tallinna ja sinna see jäigi 😦 siiamaani teeb vahest kurvaks, et edasi ei saanud käia…

16. Sünnilinnaks on mul Tartu, see kaunis mäe otsas asuv haigla, mis nüüd juba ammuilma suletud. Isegi palatiakent näitas ema kunagi ammu.

17. Elasin kuni kooliealiseks saamiseni Rakveres.

18. Kui ma 16 olin siis kolisin omapead elama. Käisin tööl ja õhtukas, koolis läks lõpuks küll nadisti aga noh see selleks. Elasin vaikselt oma koerakesega meie pisikeses korteris ja käisin täiskohaga tööl pluss lapsi hoidmas ning enamus vaba aja olin oma pisi nubluga (mu koer ehk siis).

19. Ma olin noorena vist mingit sorti hüperaktiivne ja ausaltöeldes ma igatsen seda taga. Energiat oli alati niii palju lihtsalt, enam pole vist pooltki sellest 😀 Eriti kahtlane olin ma kusjuures täiskuuga, see tegi mu jumala pööraseks, sõbrantsi ka ja nii mu sõbrantsi ema alati täiskuud ei sallinud, sest täiskuu ja meie kaks ei sobinud üldse kokku.

20. Mul oli kunagi üksteist varvast. Nali-nali, tegelikult oli ikka 10 aga kuna ma oma suure varba kirvega pooleks lõin ühel kaunil suvel, siis terve mu sõbranna suguvõsa rääkis, et mul on nüüd 11 mitte enam 10 varvast. Ma olin piisavalt vana, et ei uskunud  seda aga jube oli ikka 😀

21. Ma kardan meeletult(!) madusi. Olen kruusateel titekäruga 2km jutti jooksnud sest mul oli vaja sellest teed ületavast maost nii kaugele kui võimalik ära saada 😀 Vankris olevad kaksikud, kes tudule pidid jääma, sel päeval lõunaund ei maganud…ei tasu lastele rallit teha…

22. Lemmiklind on mul suitsupääsuke. Võisin väiksena päev otsa aknal jälgida kuidas nad lendavad.

23. Mul on mingi sõltuvus vist lahedate mustritega sokkide vastu. Ma armastan sokke, mis on laheda disainiga ning hea meelega võikski ainult neid kanda koguaeg! Mul on näiteks 2 paari selliseid täpilisi pitsiga sokke, musta ja punast värvi ja ma armastan neid meeletult! Veel on mul ühed lahedad öökullidega sokid ja mingi rahvusmustriga ning mul on plaanis neid ainult aga juurde soetada.

24. Mu lemmiktegevus on kokkamine aga seda ainult siis, kui mul ikka tuju ka selleks on. Kusjuures ma oman ka abikoka pabereid, aastase õppimisega kätte saadud või noh täpsemalt 9 kuuga.

25. Ma armastan sisekujundamist, kui elu oleks mingi muinasjutt siis ma oleks ilmselt sisekujundaja. Mul on nägemus oma isiklikust kodust ka juba ammu-ammu olemas ning ma ei suuda ära oodata seda, kui üks päev me kallimaga oma isiklikku pesa omame.

26. Ma olen suhteliselt puhtuse hull, kui kõik on ilusti korras ja puhas mul kodus, siis on mul tuju hea, kuid seevastu kui on segadus/korralagedus siis see muudab mind tusaseks ja pahaseks, kurjaks ühesõnaga (kallimaga koos olles olen õppinud segadusest mööda vaatama, kui see mingi eriti hull pole). Ma suudan ka ainult puhtuse keskel töötada aga näiteks seevastu külas olles võib sealaut ka inimesel olla, teiste kodudes see mind ei häiri nagu eriti 😀

27. Mul on peres kuus last, lisaks mulle kolm õde ja kaks venda. Mul on maailma kõige lahedamad õed ja vennad! Ma olen alati sellel arvamusel olnud ja see jääb igavesti ka nii 🙂 Meil on kõik omamoodi kiiksuga ehk meil on minu meelest kõigil näiteks kahtlane huumor aga eks see ongi meile omane 😉

28. Mulle just meenus, et kui ma mingi mega noor olin, ma ei mäleta kas 7 või 8 aastane, siis kirjutasin ma mingi imeliku kirja ja tahtsin kodust ära minna. Ma mäletan, et kiri oli kaks lehte pikk ja seletustega miks ma lahkusin. Põhiline oli see, et olin endale võtnud idee, et olen lapsendatud 😀 Ma kahtlustan, et ma nägin mingit imelikku filmi või multikat 😀 Peale seda, kui olin kõik asjad pakkinud ja kaks tundi kuskil nurgas jonninud ning oma loomadega hüvasti jätnud v.a rott kes pidi minuga koos lahkuma, siis otsustasin, et ma ikka ei ole lapsendatud ja jään oma koju paigale. Mis mul peas oli? 😀

29. Ma kasvatasin kunagi ühe kassi ülesse koos õega, emme suri tal ära 😦 tal ei olnud veel isegi silmad lahti. Kassipoja kasvatamine oli nagu imikuga. Öösiti ärkasime õega vahelduva eduga iga paari tunni tagant, et teda lutipudelist toita. Ja teda pidigi nagu beebit iga paari tunni tagant toitma ja koguaeg soojas hoidma. Ellu ta jäi ja kasvas ilusti suureks ning oli mitu aastat meiega, kuni ta ükskord mu ema juures aknast alla hüppas ja plehku pani. Ma otsisin teda mega palju aga ei leidnudki 😦 Siiamaani vahest ikka tönnin teda taga, ta oli ju minu beebi 😦

30. Mina viimsepäeva roosamannataja armastuse osas ei uskunud enne oma kallimat armastusse. Ma olin veendunud, et tegelikult seda üldse ei eksisteerigi, noh teiste lohutuseks ütlesin, et jah vahepeal eksisteerib aga nagu 1% inimkonnast joppab ning kohatakse kedagi kellega elulõpuni koos ollakse ja puha. Aga vahepeal ma ikka mõtlen, et täiega imelik, et mina vana armastusevihkaja niimoodi armastuse otsa komistasin 😀 Selle üle olen ma loomulikult vaid elu õnnelik ja tänulik, ma ei tea küll kellele ma tänulik peaks olema aga aitäh, et te minu ellu mu ‘ime’ saatsite! Kõigile saab osaks elu jooksul üks suur ime ja mina olen täiesti kindel, et minu kallim on minule määratud ‘ime’ 🙂 Temaga koos on kõik imeline!

lifeisgood

Ma kusjuures kirjutasin seda postitust kogu päeva ehk vahelduvad eduga siia midagi lisades. Ma tahtsin, et see oleks põnevam ja huvitavam, kui paari sõnalised laused. Vast saite minust rohkem teada ja kes juba mind tunneb siis ehk nemad said midagi uut teada 🙂

Head nädalavahetust kõigile! 🙂 

 

Lisa kommentaar

