Your views on drugs and alcohol.

Kolmas pÀev!

Mis mina siis arvan narkootikumidest ja alkoholist? Muidugi on nad pahad aga nagu teadagi, siis asjade parajal mÀÀral ja mÔistlik kasutamine ei tee kunagi halba.

No narkootikumide poole pealt ma arvan tĂ”esti, et kĂ”ik narkootikumid on pahad v.a osaliselt kanep. Sest teadagi on kanep tĂ€napĂ€eval vĂ€ga levinud ja seda kasutatakse meditsiiniliselt seega ei saa ta midagi nii paha olla. Kuid ma arvan, et kui juba olla sĂ”ltlane ja tarvitada seda liialt palju siis on ta halb! Kuna inimesele ilmselt enam ta ei lĂ€he peale lĂ”puks ja ta hakkab tahtma midagi tugevamat, et oma ‘trippi’ kĂ€tte saada ning ta pöördub kangemate narkootikumide poole, mis on tĂ”esti vĂ€ga-vĂ€ga halvad ja kahjulikud ning mĂ”tetud noh. Aga parem on mitte kunagi alustada ning narkootikumidest eemale hoida, kui just sul pole vĂ€hki vms, et soovid ravieesmĂ€rgil kanepit tĂ”mmata. Kui on keegi, kes lÔÔgastumise eesmĂ€rgil korra kuus vms tarvitab siis ma ei mĂ”ista teda muidugi hukka, lasku aga kĂ€ia.

Alkohol on tarkade inimeste jook, kuid nagu tĂ€napĂ€eva ĂŒhiskonnast nĂ€ha siis kahjuks liiga paljud lollid peavad end tarkadeks. Minule alkohol ei meeldi ja justnimelt sellepĂ€rast, et suurem osa inimestest ei oska seda mĂ”istlikult kasutada ning sellest tuleb vaid halba. No miks on vaja juua ja siis rooli ronida? Miks sa jood kui tead, et muutud agressiivseks? Üldiselt on alkohol ĂŒldse ĂŒks nĂ”me asi, mis minu poolest ei vĂ”iks eksisteerida. Jah on inimesi, kes saavad vĂ€ga mĂ”istlikult alkoholi tarbimisega hakkama ja nagu olen aru saanud on see paljude suur lemmik, kuna aitab lÔÔgastuda aga miks on sul selleks alkoholi vaja? LÔÔgastumiseks on ka vĂ€ga palju teisi viise. See klaasike on vĂ”ibolla kĂ”ige kergem viis aga noh mina ei ĂŒtleks, et kĂ”ige mĂ”istlikum. Mul oleks veel siinkohal nii palju öelda aga ma ei taha kedagi solvata. Inimesed kes oskavad alkoholi mĂ”istlikult tarvitada need lasku aga edasi kui soovivad.

Ma ei mĂ”ista ĂŒldse hukka inimesi kes on alkoholi sĂ”brad ja oskavad seda MÕISTLIKULT tarbida. VĂ€ga tublid olete! Kuid mina arvan, et on palju toredamaid tegevusi, kui joomine ning oma raha saab palju paremate asjade peale kulutada, kui seda on alkohol.

Ma tundun nagu mingi hull alkovihkaja siit aga noh ma alkoholi vihkangi aga ma neid inimesi ausalt ei vihka ja kiru siin, kes seda (MÕISTLIKULT!) tarvitavad. Kuni nad mind tĂŒĂŒtama ei tule siis ausĂ”na lasku aga kĂ€ia! Muidugi on ka nĂ€iteks pidulikel sĂŒndmustel veini ja ĆĄampuse pakkumine tĂ€iesti normaalne!

drugsarebad

Lisa kommentaar

