Where you’d like to be in ten years?

Teine päev!

Kuskil aasta tagasi olin ma jumala kindel, et kümne aasta pärast olen ma hästi palju ringi reisinud ja karjääri teinud mõnel omale meeldival alal, kuid hetkel ma ei olegi enam kindel selles.

Esiteks ma loodan, et maksimaalselt viie aasta pärast teeme me oma unistuste pulmad, mille nägemus on meil juba olemas ja räägitud. Meile meeldib lihtne aga ilus. Kuna nende planeerimisega on aega maa ja ilm, siis sellega pole kiiret kuskile. Meil on plaanis nimelt oodata kuniks mu õe kaksikud plikad on piisavalt vanad, et julgevad meile lilleneiudeks tulla 😉

Ma loodan, et kümne aasta pärast elan ma MAAL ja mul on oma imearmas kodu üles ehitatud ning meil kasvab peres ka väike perelisa. Ma raudselt võtan endale mingi sada looma ka sinna maale ja hakkan ilmselt mingiks omamoodi talunaiseks 😀 Suht vahva ju mõnda aega nii elada, kuniks enda jõnglased on suureks kasvatatud edukalt ja laia ilma laiali saadetud ning siis algab nagu ‘new chapter’ juba ja me oleme koos kallimaga muhedad vanakesed ning läheme reisima laia ilma. Võibolla kuskile Aafrikasse vabatahtliku tööd tegema või kuhu iganes. Vabatahtliku tööd olen ma alati tahtnud teha ning väikesel määral olen ju ka teinud, kuid tulevikus oleks lahe seda suuremal määral teha.

Ning viimasel ajal on mulle tulnud mingi imelik unistus, et ma tahan ‘korilaseks’ (nii ma seda kutsun) minna elama mõneks ajaks, kuni kopa ette viskab. Seda ma kujutan siis hoopis teistmoodi ette. Elame kallimaga kusagil keset metsi, vanas pisikeses talumajas ja kasvatame omale toitu ise ning susime seal nagu noh suhteliselt vanal ajal eks. Mingid säästud on kindlasti olemas, et kui ikka poest midagi vaja nt jahu ja liha, siis seda me saame osta. Mu kallim oli minuga nõus korilaseks hakkama niiet all good! 😀

Aga vot karjääri osas mul ei olegi enam mingeid unistusi otseselt…kunagi oli mul neid oi tohhujaa palju ja erinevaid, kuid nüüd nad on kuskile ära läinud ja ei tundu niiväga tähtsad. Kui ma oma unistuste alal peaks otsustama karjääri teha, siis saab see olema kas psühholoogia või ajalugu. Vot!

iwantthefairytale.gif

Ma igatsen oma eesti keele tunnis seinal ilutsevat plakatit, mis näitas kuhu käib koma ja kuhu mitte 😦

 

Lisa kommentaar

