Esimene kodune trenn!

Ma siin võtsin end paar tundi tagasi kokku ja otsisin endale mõned harjutused, keskendudes kõhul ja tagumikule.

Leidsin siis tagumikule selle ja kõhule all oleval pildil näidatava.

kõtu

Ja täitsa pekkis, kui läbi ma olen! Uuh ma olen ikka hullult laisaks jäänud selle poole pealt, et ma olin esimeste harjutuse neljanda juures ja ma mõtlesin, et ma suren kohe maha noh.

See tagumiku oma paneb jalgadele sellise koormuse, et no karju või appi! Aga positiivne ongi see, et saab trenni tagumikule ja jalgadele ning isegi kätele, vähemalt minu meelest küll, kui see nii ei ole siis ma ei tea mis makaron jalad ja käed mul on :S Ning kui ma esimese lõppu jõudsin siis tegin julmalt viie minutilise pausi mil ma lihtsalt lamasin maas. Minu meelest algajale on need mega head harjutused ja no joppvõimatt hea kui äragi jõuab teha, ma korraks mõtlesin küll, et lähen looteasendisse ja jätan pooleli 😀

Igatahes teisel lingil/pildil olevad harjutused on ka väga head, kuna seal on nii kõhule, kui ka seljale ehk siis ilusti tasakaalus. Ma ilmselt ülehomme teen uuesti need mõlemad läbi ning eks ta vist esialgu jääbki minu kavaks. Kahe nädala pärast ehk muretsen hantlid ja lisan miskit ning kuu aja pärast hakkan jooksmas käima, ma praegu ei taha jooksmisele mõeldagi sest ilmad on minu jaoks liiiga külmad ja mu kurk ei talu seda.

Ahjaa ning koos puhkepausidega võttis mul see aega kuskil nelikümmend minutit…jah kaua aga vähemalt gosh i did it! Ma lõpus mõtlesin, et nüüd võiks natuke nutta küll 😀

wurkinout

Lisa kommentaar

