Palun hakka trenni tegema!

Hei, ma siin mõtlesin veidi trennist jälle, ma vist mõtlen sellest tegelikult koguaeg ja eriti nüüd kui mu sõbranna spordiklubiga liitus ja koguaeg oma trennijutte vatrab 😀

Ma siin nimelt kuskil kaks nädalat…okei hoopis kuskil neli nädalat olen üritanud end kokku võtta, et endale mingi trennikava koostada, kuid iga kord mingid muud asjad võidavad mu tähelepanu ning ma ei jõuagi selleni. Kõige nõmedam (see, et ma vormis tegelikult tore vist ikka :D) on see, et kuna ma olen jumala normaalkaalus ja üsna skinny ka siis mul ei ole seda motivatsiooni eriti ka. Koguaeg poeb see mõte pähe, et küll ma millalgi alustan ega mul ei ole kuskile kiiret.

Mul on see arvamus küll, et miks oodata kuni tuleb ülekaal või vormist välja minek vms, parem hakkata pihta kohe ja nüüd sest tervislik eluviis on hea! Trenn teeb tuju heaks ja meele rõõmsaks ning on ainult kasuks kui kahjuks. Kuid see hetk mil peaks ennast kokku võtma siis jookseb see tahtejõud eest ära.

Mul on näiteks selline asi, et ma ei taha minna jõuasaali ega kuskile rühmatrenni. Mulle ei meeldi võõrastega koos olla ja mõte sellest, et pean treenima võõraste inimeste seltskonnas on jubeee…ma eelistan seda, et koostan endale trennikava ja käin jooksmas ning hakkan kodus jõudu tegema (mul on vist mingi disorder, et ma üldse inimesi ei talu aga see selleks…).

Ma olengi tegelikult siin plaaninud end üks hetk kokku võtta ja hakata hästi põhjalikult interneti avarustes ringi uudistama, et endale see kava kokku mõelda ja eesmärgid paika aga noh praegu tuleb ka sada muud mõtet mida teha…peaks süüa tegema, koristada oleks vaja, pigem kirjutan siin eks…

Igatahes sain ma enda mõtted kirja panna ja nüüd lähen, loodetavasti kava koostama endale aga tundub, et pigem lõpetan köögis ja hakkan kokkama…

help gif

2 thoughts on “Palun hakka trenni tegema!

  1. Hei hei jälle Mina 😉 Hihi,,, Igaljuhul, soovisin lihtsalt öelda, et mulle meeldib ka siiani kodus treenida, kuid leidsin armastuse ka jõusaali vastu, kuigi jah, seal on tihti tõesti palju võõraid inimesi, aga kui ajad seal oma asja, siis tegelikult, ma ütlen ausalt, et ega neid teisi väga tähele ei panegi. Kas oled muidu proovinud kusagil jõusaalis käia? Või see on Sinu jaoks täesti offtopic!?

    Palju ilusat Sinu ellu ja nagu Sa aru saanud vist oled juba, siis mulle meeldib Sinu blogi !!! 😀

    Like

    • Ma nüüd kaks päeva jutti olen kodus teinud ja noh keha valutab igast otsast, kuna tegin vist üle aga noh kodus on ikka mõnus jah! 🙂 Ma ei ole kusjuures jõusaali proovinud aga hetkel on ta välistatud ka, kuna tunnen, et no eii kuidagi pole valmis selleks ja ei taha. Aga ma varem ikka mõlgutasin mõtteid spordiklubist, praegu ma otsustasin siiski, et treenin kodus esialgu ja hakkan soojemate ilmade saabudes ka jooksmas käima. Ning noh lootust on, et ehk tuleb ükskord see tunne ja tahtmine, et oh lähen jõusaali või rühmatrenni ning küll ma end siis sinna vean ka vast 🙂

      Sinule ka hästi palju soojust ning häid mõtteid! Väga tore, kui meeldib 🙂

      Like

Lisa kommentaar

