30 Day Challenge. Here we go.

Hei. Otsustasin, et võtan vastu ühe pisikese 30 day challenge, kuna olen arvamusel, et selliste pisikeste asjade ette võtmine aitab järjepidavusele kaasa. Kui ma pean iga päev tegelema millegiga, milleks saab järgnevaks 30 päevaks ühe pisikese postituse kirjutamine, siis see on kindlasti järjepidavusele ka kasulik. Kuigi on kuu lõpp siis arvan, et targem on asjadega alustada kohe, nende edasilükkamises pole enamasti midagi kasulikku! 🙂 

day 1- My relationship

Mis ma siis peaksin sellest kirjutama? Kas analüüsima oma suhet kallimaga või lihtsalt sellest lobisema? Mulle tundub, et meist lobisemine on parem idee.

Mu kallim on lihtsalt kõige imelisem inimene keda ma oma elus olen kohanud. Väga tihti unustan ma ära, et ta on eraldi isik, kuna me oleme lihtsalt nii sarnased, et uskumatu noh. Meil on küll mõndadest asjadest erinevad arvamused, kuid üldisemas pildis me oleme siiski väga sarnased. Ma tean alati mida ta mõtleb ilma, et ta sõnagi peaks lausuma, see on nii kuradime kummaline aga nii on. Ta on kõige hoolivam kaaslane kes üldse olla saab. Ta armastab mind tingimusteta ja nii ka mina teda. Minu meelest see mis me loonud oleme või mis me tervikuna oleme, see on lihtsalt nii imeline! Mul ei ole sõnu lihtsalt noh sest kui ma meile mõtlen ja sellele, et minu kõrval on nii imeline inimene nagu tema siis see oleks justkui mingi megahea unenägu kuhu ma sattunud olen. Tema on inimene kellega ma tahan oma elu koos veeta ning kasvada, areneda ja meie tulevasi beebikesi ülesse kasvatada. Temast tuleb kindlasti ka imeline isa, ma olen selles lihtsalt täiesti kindel!

Me ei tülitse üldse, ma ei tea kas meil üldse on mõni tüli olnud, minu meelest nagu ei ole. Vahepeal me natuke vaidleme küll või niisama jageleme aga üldiselt me ei tülitse vaid räägime rahulikult asjadest nagu normaalsed inimesed.

Meil on minu meelest hästi armas ja tugev suhe, kuna me suhtleme omavahel hästi palju ja armastame koos aega veeta. Me räägime absoluutselt kõigest ning arutleme asjade üle. Me oleme väga kokkuhoidvad ning noh meile meeldib üksteisega olla. Me vist oleme üldse liiga palju kahekesi…meie suhte alguses mulle kõik ajasid, et küll me ära tüdineme aga näedsa siis, siiamaani ninapidi koos ja tüdinenud pole üksteisest. Kahju ainult, et tööl peab käima ja rohkem koos olla ei saa 😀

Me suudame ikka nii lolli juttu ka ajada omavahel, et no ei kujuta ette, et kellegi teisega nii haiget juttu ajaks. Isegi oma kõige parimate sõbrannadega pole sellist iba elusees ajanud…lollusi ja pulli meeldib meile ka teha, eriti omavahel 😀 Meil on üldiselt igatahes hästi vahva koos olla ning kui kumbki kurb on siis saame sellest kenasti koos üle 🙂 Vahepeal on kuidagi kurb tuju peal noh ja kui kõige kallim on kõrval, kes teeb tuju paremaks ja hoiab kaisus siis on ikka palju parem olla.

Igatahes mina arvan, et mul on kõige imelisem kaaslane üldse ja paremat suhet ei eksisteeri sest oma hingesugulasega on ikka kõige parem ja nii jääb see igaveseks ajaks! 🙂

loveisintheair

Lisa kommentaar

