Meie pere hetkelised lemmikud

Nimelt ütlen kohe ära, et keegi ise midagi välja ei hakkaks leiutama, et ei me ei vaheta loome välja vms, kuid üks meie pool peatuvast kassist on meil ajutiselt hoiul kuniks kolib välismaale oma pere poole ning veel tegeleme me hoiukodundusega kiisudele kuniks nad oma pere leiavad seetõttu ongi pealkiri selline 🙂

Meie peres kasvab praegu kaks vahvat kassikest, saage tuttavaks

vasakul on Säde ja paremal Iiris, meie pere printsessid noh seda niivõrd-kuivõrd eks 😀

Ma ei olnud nimelt tegelikult eriti kassiinimene ja mul oli kodus minu armas koerake kuid üks hetk otsustasin hoiukodundusega tegelema hakata ja nii sattus mu juurde üks hall prints kes veidi peale minu juurest lahkumist leidis tee oma vana koduni. Kui ma möödunud suvel Tallinna tagasi saabusin peale kooli lõpetamist siis otsustasin, et võtan endale mingid pudinad hoiukodule ja mu juurde leidis tee Iirise pesakond ehk tema ning ta õeke ja vennake. Iiris jäigi minuga, kuna sai otsustatud, et tema kolib välismaale minu venna juurde kunagi kui mu vend Eesti tuleb ja ta meie juurest minema viib, ma ei kujuta ette kuidas kassid sellesse suhtuvad, kuna nad on ju siiski päris pisist peast koos olnud.

Sädeme pesakond saabus mu juurde kuskil kuu aega peale Iirise oma, kui Iirise õde ja vend olid juba uutes kodudes, Sädemel oli samuti kaasas üks temamoodi plika ja oranzi kasukaga venna. Kuna Säde oli mu väike totuke kes kõige rohkem mulle pinda käis ja mind jälitas ning ei lasknud mind kunagi silmist kui kodus olin siis tema mu südame võitis ja otsustasin, et olen valmis hakkama uuele loomale peremeheks ja selleks sai minu pisike kilpkonna karva printsess.

Need tegelased on nii uskumatud, et noh ma olen ‘kassiusku’ pööratud natu rohkem kui olin seda vanasti. Nimelt Iiris on meil pigem koer kui kass, ükspäev pesin hambaid ja kõrvale vaadates avastasin, et neiu joob vetsupotist vett…no misasja lihtsalt eks, algul ma ajasin ta sealt ära ja siis naersin nii, et jäin seetõttu tööle hiljaks…veel meeldib talle kraanist jooksvat vett juua ja sellega mängida, alati kui vannituppa lähed siis tema on sinuga kindlalt kaasas ja hüppab kraanikausi juurde ning ootab, et sa selle vee talle juba jooksma paneksid. Hullult kihvt tegelane on Iiris ikka! Säde on meil pisike totuke lihtsalt ja temalgi on oma veidrused aga õnneks või kahjuks mitte sellised nagu Iirisel. Säde näiteks tunneb huvi aknalaua söömise vastu…just why? Ma ei usu, et see aknalaud eriti maitsev on aga ega noh ma pole proovinud ka, võibolla peaks? Siis mõistaks mis teda nii paelub selle juures 😀

Ma olen tohutult õnnelik, et mul need kaks tüütust olemas on 🙂

Lisa kommentaar

