Lateraamatu sari “Minu tunded”

Me tĂ€na lugesime vĂ€ikemehega (ehk mina lugesin talle ja tema leelotas :D) jĂ€lle lĂ€bi 3 raamatut sarjast “Minu tunded” ja mĂ”tlesin neid siin ka soovitada!

Kui suurem plika ka kodus on siis me loeme tegelikult hÀsti palju sest ta on hull raamatute fÀnn, kuid noh see sari raamatuid on ikkagi minu lemmik, sellest hunnikust mis neil on. Neil on tegelikult selle sarja kÔik neli raamatut olemas aga otsisin mis ma otsisin, neljandat ma leida ei suutnud. Suurema plikaga on vahvam lugeda ka, kuna tema mÔistab juba vÀga hÀsti ja palju ning jutustab ise ka usinalt kaasa.

Raamatute sarjas “Minu tunded” on neli jĂ€rgnevat raamatut: “Armastus”, “Headus”, “Kadedus” ja “Üksildus” autoriks Trace Moroney.

Raamatute lehekĂŒlgi tĂ€idavad mĂ”nusalt vĂ€rvikad ja armsad pildid ning lastele vĂ€ga hĂ€sti kohale jĂ”udvad armsad reakesedâ˜șRaamatu lĂ”pus on lapsevanematele ĂŒks lehekĂŒljeke vĂ€ga kasulikku juttu, mis ongi justkui ĂŒks hea meeldetuletus. Ma ei julge vĂ€ga raamatu sisu siin jagada sest vĂ”ibolla pole see lubatud? Aga toon siia vĂ€lja paar lauset viimaselt raamatu “Armatus” vanematele mĂ”eldud lehekĂŒljelt:

“Suurim kink, mida oma lapsele saab teha, on anda talle terve enesehinnang. Lastel, kes tunnetavad oma vÀÀrtust ja usuvad iseendasse, on positiivne enesehinnang. Laps tunneb end vÀÀrtuslikuna, kui veedate aega ĂŒheskoos: mĂ€ngite, loete vĂ”i lihtsalt kuulate teineteist.”

“Armastus annab lapsele soojuse ja turvalisuse ning ainulaadse kokkukuuluvustunde.”

Igatahes mina soovitan soojalt seda ‘sarja’ lapsevanematele, kui ma kunagi otsustan selle klubiga liituda siis meie koju leiavad kindlasti need raamatud oma tee! Need on lihtsalt nii nunnud, kasulikud ja armsad, et no kes see suudaks ei öelda? Kindlasti on ka vĂ€ga hea kingitus! â˜ș

image

image

Pildid on nagu nad on, kuna ilmselgelt mu telefoni kaamera ei ole eriti hea sĂ”ber mul 😀

Lisa kommentaar

