Vegan burksid ja Vennad Lõvisüdamed

Just nii nagu pealkirjas on mööduski minu tänane õhtu. Mul oli väikevenna külas ja tegime koos vegan burkse ning kirju koera. Elukaaslane pole veel töölt jõudnud aga kui jõuab siis saab ka neid maitsta, pean mainima, et mega head on küll 🙂

Ja kirju koer tuli päevakorda kuna ‘valentini nädalavahetus’ ees ja mu kallim armastab seda kirjut koera niiväga, et otsustasin jällegi meisterdada valmis tolle.

Muidu ma mõtlesin, et tulen jagan teiega ka seda minumoodi retsepti neist, seega kel isu tuleb saab ka neid meisterdada. Muideks need kotletid sobivad mujale ka kui burksi vahele, suhteliselt igale toidule võib neid kõrvale süüa või niisama näksida ka hea!IMG_0226.JPG

Ühe koguse (8tk) kotlettide valmistamiseks läheb vaja:

Kaks purki konservube, mina kasutasin valgeid ja aedube.

2-3 Porgandit

1 Sibulake

Täistera nisujahu 6sp ehk cirka 80g

Riivsaia veidi (pole vajalik aga mina lisasin)

Karrit-basiilikut-tüümiani, kahte esimest panin pool teelusikat ja viimast ühe teelusika täie.

Soola oma maitse järgi.

Riivi porgandid ja lisa neile oad (pestud ja nõretatud), tükeldatud sibul ja kõik maitseained. Sega ja mulju kätega kõik korralikult läbi, oad peavad ära purustuma. Seejärel lisa jahu ja riivsai ning sega uuesti. Vormi peos mõnusad kotletid ja aseta pannile, õli peab olema juba kuum enne kotlettide pannile asetamist. Minul läks nende praadimisega kuskil 12minutit  ja valmis nad olidki!

Burksi saiadena/leibadena kasuta endale kõige meelepärasemat, mina kasutasin ise Fazeri rukkirattaid ja nendega oli ka väga hea. Vahele sobivad misiganes meelepärased kasted või ka niisama ketšup ning igasugu juurviljad. Minul on seal punane sibul, tomat ja salatileht veel lisaks ning nii oli ka väga hea aga muidugi võib lisada kõiksugu meelepärast kraami!

Mõnusat nädalavahetust kõigile!

Lisa kommentaar

