Lasteraamatutest

Ma siin olen selle nädala jooksul kaks lasteraamatut läbi lugenud ning noh ma ei saa ikka üle kuidagi sellest, et lasteraamatud on ikka nii armsad. Nad on enamjaolt ikka hästi südamlikud ja mitte eriti vägivaldsed (“Arabella, mereröövli tütar” on erand) ning neid on lihtsalt nii tore lugeda ja nad täidavad alati seest nii sooja tundega, et kohe kauaks on hea positiivne emotsioon sees 🙂

Isegi Arabellas oli lõpp tegelikult omamoodi südamlik, kuna Arabella isa mõistis, et ta saab oma tütrele vaid hea elu kui ta ennast hävitab ning noh seda ta tegigi. Arabella raamat on hoolimata oma vägivaldsest poolest siiski armas sest pisike tüdruk on ju peategelaseks ning lapse vaatenurk on enamasti alati selline teistsugune noh.

Igatahes ma juurdlesin siin ka selle üle, et kas on imelik, et täiskasvanud inimene loeb lasteraamatuid, jõudsin järeldusele, et ei see pole, no vähemalt minu jaoks. Eks igaühel meist on ju oma hobid ja kired mis rõõmu valmistavad ning nii see kord juba on. Ühele meeldivad lasteraamatud ja teisele veinitamine ning seejuures maailmaasjade arutamine, eks igalühel ole see oma mis hea tunde tekitab 🙂 Mulle kusjuures just meenus, et raamatu “Õnneprojekt” autor armastas ka lasteraamatuid ning asutas selleteemalise lugemisgrupi. Kahju, et Eestis selliseid ei eksisteeri või kui eksisteerib siis mina nende olemasolust ei tea ning tegelikult olen ma liiiga tagasihoidlik, et julgeksin liituda mõne taolisega, ammugi siis ise mõne sellise luua…oeh.

Ma nagu ei oskagi rohkem midagi hetkel öelda 🙂 Tahtsingi lihtsalt oma armastusest lasteraamatute vastu kirjutada hetkel ja see vast oligi kõik.

ijustlovebooksgif.gif

Lisa kommentaar

