Küsimused-vastused.

Rottisin küsimused, et saaks neile vastata noh 😀

Kohv versus tee? 

Kusjuures peale tööle asumist olen ma ka suur kohvi sõber aga pigem ikka alati tee! Tee on ju palju kasulikum, kuna kohv pidi just kehast kasulikke aineid välja viima ja ma olen seda ühe korra tunda ka saanud, kui üle tarbisin eesmärgiga kogu öö üleval olla 😀 Pealegi õige puhas looduslik tee meega on lihtsalt mega maitsev 🙂

Sinu suurim reisiunistus, mis on täitunud? 

Pole 😦 Ma tahan täiega reisida Veneetsia ja Pariisi, no nii kaua kui mäletan on need kohad mind lummanud ja aina enam ajaga lummus kasvab, eriti siis kui olen sattunud lugema raamatuid mis jutustavad neist paikadest. Ja no krt eriti see Veneetsia noh, Pariis viimastel aastatel enam niiväga ei tõmba aga Veneetsia noh…

Riik, kuhu sa tahaksid tulevikus kindlasti minna?

Veneetsia. Kindlalt see on juba ammusest ajast ning ka jääb. Ma kusjuures ei taha tegelikult eriti hetkel reisida, kuna see teema mis maailmas toimub on nii õudne lihtsalt AGA Veneetsiasse ma julgeksin kasvõi kohe ka minna!

Kui saaksid osata ühte keelt, mida sa veel sõnagi ei räägi, siis mis keel see olla võiks? 

Sõnagi ei räägi?  Raske vastata, kuna ma ju keelehull ja olen hullult palju keeli veidike õppinud aga ma arvan, et kui mingi mida ma sõnagi ei räägi siis Rootsi ja mõni mida paar sõnakest räägin siis Hispaania keel.

Millised on need blogid, mille püsilugeja sa kunagi olid, aga enam ei ole? 

Ma vahepeal lugesin hullult palju blogisi aga enam ei veeda arvutis eriti aega ning telefonis olles, kui tööle sõidan siis vaatan enamasti Briti blogi või Mallukat, mõnikord ka Lipsukest.

Millised on need blogid, mille püsilugeja sa kunagi ei olnud, aga nüüd oled?

Põhimõtteliselt vist ei olegi. Lipsukest ma kunagi eriti ei jälginud aga nüüd paar korda nädalas ikka viskan pilgu peale.

Milline blogija(blogi) on sinu jaoks natuke igavaks muutunud? 

Kas just igavaks aga Merje ei blogi kuidagi enam üldse. Mitte, et ta igavaks oleks muutunud aga tal vist lihtsalt teised prioriteedid nüüd.

Mis sind sinu kaaslase juures närvi ajab, aga samas ka meeldib? 

Ma olen üsna rahulik inimene juba päris pikka aega seega ma ei ütleks, et ma närvi lähen aga mind häirib see, kui mu kallim paneb nt tühja piima paki külmikusse tagasi , tal on see komme panna tühje pakke külmikusse, kappi või kapi/laua peale 😀 Õnneks ei tee ta seda enam nii tihedalt. Algul kui me koos hakkasime elama siis häirisid mind jube paljud asjad, kuna ma olen suhteliselt perfektsionist aga kuidagi ma lihtsalt õpetasin end nendega leppima ja otsustasin, et kui miskit häirib siis ma ei kobise ta kallal ja teen ise ära. Nt kui ta sokid vedelema jätab siis ma ei hakka vinguma, vaid võtan ja toon need ise mustapesu korvi. Mind häiris algul see ka kui ta taldrikuid restile suuruse järjekorras ei pannud aga noh ma õppisin sellest mööda vaatama 😀

Kas su kaaslane väljendab oma emotsioone pigem sõnades või tegudes? 

Nii sõnades kui ka tegudes. Ta hellitab mind väga palju ja talle meeldib mulle kingitusi teha ning lilli tuua, kuid sõnadega ta on ka väga lahke ning kudrutamine on ka rohkem näiteks tema kui minu teema 🙂

Mida sa praegu tahaksid? 

Tahaks oma kallimat koju enda kaissu ning ma tahaksin terve olla! Nii kopp ees nende rohtude söömisest ja halvast enesetundest.

Seks hommikul versus seks õhtul? 

Pigem hommikul, siis just hea, värske ning alles ärganud ja mõnnalt kaisus ka 🙂

Mis su lemmiksöök on? Ja lemmikjook?

Mul ei ole ju lemmikut 😦 Meeldib kokata igasugust kraami ja kõik on hea aga mingit lemmikut ei ole enam ammu. Kui ma tõesti midagi välja peaks ikka mõtlema siis hmm värske salat, neid ma ikka jumaldan! Lemmikjook? Hea küsimus. Hetkel köharohi 😀 Tegelikult ma arvan, et tee ja vesi ning c-vitamiini vesi 😀 Ma ei joo karastusjooke ega alkoholi seega nagu suurt valikut ei ole…

Lemmiklinn Eestis?

Väga hea aga minu jaoks keeruline küsimus…ilmselt siiski Tallinn sest hea ja suur ning väga tuttavatega juhuslikult kokku joosta ei saa. Ma olen vist mingi linnavihkaja seega ma rohkem siia midagi lisama ei hakka…sorri 😀

Kas “Titanic” on sind nutma ajanud? 

Ei ole. Ainus film mille jooksul ma oma elus nutnud olen oli “Marley and Me” ning siis üks armas multikas oli ka “Tinkerbell and the neverbeast” 😀 See oli niiii armas aga kurb, kui ta peale selle maailma päästmist tudule tagasi läks noh 🙂

Kui tihti sa pisaraid valad? 

Mitte eriti tihti. Ma ei ole nutja tüüpi ning kui nutan siis peab ikka miski väga südamesse või hinge minev asi olema põhjuseks.

Kui saaksid üheks päevaks oma sugu vahetada, siis kas teeksid seda? 

Jah. Hullult huvitav oleks tunda, et mis tunne on siis mees olla noh.

Oli tore ning ma lähen nüüd teed kaanima!

hotteagif.gif

Lisa kommentaar

