Loba-loba-loba

Hei. Kuna mu elukaaslane pole veel töölt koju jõudnud siis mõtlesin, et tulen ja kirjutan natuke, sest noh tuju on juba mitu päeva olnud.

Ma olen vahepeal siin nimelt elu palju uusi asju kokkanud ja küpsetanud, mida tahaks blogis ka jagada aga ma lihtsalt ei leia seda aega, et istuda arvutis ja kirjutada. Raamatusoovitusi on ka! Ma vahepeal tegin postitusi siia rohkem telefonist aga see on jube ebamugav ja võtab kaua aega ning tuju pole selleks enam tulnud ka. Ma üritan varsti paari retsepti ikka teile ka jagada (Märge iseendale, et nt tomatised kotletid. Mu kallim armastab neid hullult ning samuti mu praktika juhataja omal ajal kiitis neid taevani!).

Ma olen nii hajameelne postituste kirjutaja. Praegu tuleb telekast mingi saade, kus on hääästi paks tädi, no tõesti paks on ja ta siis räägib seal sellest, et on loll, kuna ei haaranud enda kätte ohje, seetõttu on ta mees ja laps ka mingid mega õnnetud. Nüüd ma kirjutan sellest eks 😀 Vabandust! Eelmine kord kui kribasin, siis samamoodi telekas oma kahtlaste saadetega hajutas mul tähelepanu…peaks selle vist välja lülitama.

Üldiselt veereb see eluke siin päris rahulikult, kirjutamise olen kuidagi maha jätnud hetkel, kuna raamatute laine on nii peale surunud ning vabal ajal, kui meil elukaaslasega graafikud klapivad siis kõik oma vaba aja me veedame koos ning arvutisse ma ei taha ka. Üldse ma olen arvutis väga vähe viimasel ajal, kuna mõistsin, et see aja laiaks istumine ja passimine on nii mõtetu ja teeb mind isegi õnnetuks natu 😦

Ma alustasin see kuu oma isikliku ‘Õnneprojektiga’ ning kuu või paari pärast kirjutan vast siia ka sellest veidi, kui ma vaid järjele saaks sellega eks!

Mul hakkas hetkel hullult paha seega…

goodbye mouse.gif

 

Ma olen praegu tegelikult hullult tõbine. Keegi nagu lihtsalt pussitaks mind nugadega kurku ja näkku ning kõrva 😦 Elan siin valuvaigistitest ja rohtudest tänasest ning nutan vaikselt…kusjuures liikumises ja tegevuses olles on parem sest see justkui hajutab veidikenegi tähelepanu. Teed joon ka liitrite kaupa ja oeh noh, igatahes üritan ennast ravida, kuna hullult halb aeg on tegelikult haige olla.

 

Lisa kommentaar

