Everyday life: little things what makes me happy 😊

image

Enamus päevad mööduvad minul üsna rõõmsas tujus, kuid tuleb ette ka neid päevi, kus hommikul silmi avades juba tunned, et no täna pole minu päev. Sellistel pahuramatel hommikutel sooviks teki üle pea tõmmata ning kullakallist voodist ei iial lahkuda, kuid elukene vajab elamist ☺

Minul on kolm pisikest ‘tähekest’ alati varuks, mis kunagi ei nurju mu tuju tõstmises ning positiivsuse meelde lisamises 😊

☆ Hea raamat, see on miski mis suudab alati tuju paremaks muuta ning mõtteid positiivsele noodile lainestada (Soovitan ‘Õnneprojekti’ autorilt Gretchen Rubin). 📚

☆ Tassike teed muudab alati olemise soojemaks ning mõnusamaks ☺🍵

☆ Klaveripalad😊 Minu isiklik lemmik-lemmik-lemmik! Ma ei kuulagi enam peaagu midagi muud, sest no klaveripalad ❤ need on nii-nii imelised ja mu armastus klaveri vastu on tohutu olnud pisikesest plikast peale aga noh klaveripalad on ka nii i-m-e-l-i-s-e-d!!!🎼

Isiklikult ma arvan, et iga inimene peaks enda ellu leidma vähemalt kolm pisikest asja, mis pea igas olukorras tema tuju suudavad tõsta ja positiivsust kehasse ning meelde sisendada 🙂

Kui teil on häid nippe, siis jagage neid teistele ka! 🙂

Lõpetuseks üks imehea klaveripala ka 😊

https://youtu.be/7BDE7KrsBs4

Lisa kommentaar

