5 am Club 😴

Ma olen nimelt viimasel ajal sattunud paljudele teemadele, kus tehakse siis otseselt või kaudselt juttu “5 am Club’ist” ning see on andnud mulle palju mõtlemisainet.

Miks ja millist täpsemalt? Noh nimelt on ka minul pisike huvi sellega ühineda, kuna mõte on iseenesest super, kes ei tahaks hommikuti paari lisatundi päevast vaid iseendale kulutada? No ma usun, et on erandeid kuid enamus oleks võimaluse üle rõõmsad ning miks siis mitte endale see võimalus luua.

Peale mõningat mõtlemist mõistsin, et minul pole selle klubiga liitumiseks hetkel sobiv eluetapp. Mõtlesin siis läbi ka põhjused ja otsustasin, et miks ka mitte neid kirja panna:

-Kõige olulisem vast on see, et mul puudub unerežiim. Unehäired on mu kaaslased olnud oii kui pikalt,kaua vot seda ma isegi ei mäleta. Vahepeal sain imekombel unerežiimi korda aga siis toimus üks raputav sündmus mu elus, mis rikkus nii mu unerežiimi kui ka enesetunde pikaks ajaks ning siiani teeb igal tasemel haiget.

-Nimelt algavad mul vähemalt kaks (kui mitte rohkem) päeva nädalas kella viiest hommikul, kuna seitsmeks pean teises linnaotsas tööl olema. Kahe lisatunni napsamiseks ei tahaks ma kindlasti mitte kell kolm silmi lahti teha 😃

-Tegelikult olen ma noor inimene ning vaba aega on mul niigi piisavalt, seda pole vaja vähesest uneajast juurde näpistada. Kunagi hiljem muidu veel kahetseks.

-Isegi kui ma otsustaks klubiga liituda siis mina, kui teada-tuntud äratuse mitte kuulja rikuks sellega oma kallima une ning halvemal juhul ei pilgutaks ise silmagi 😀

-Kui ma ärkaksingi sooviks mu kaasa minuga koos ärgata ning kahekesi üleval olles me voodist välja ei liiguks, me võime tunde voodis lebotades jutustada.

Aga kuna mulle nii-nii väga “5 am Club’i” mõte meeldib siis otsustasin selle siia kirja panna ning kunagi kui elu teises tempos käib, mis nõuab klubiga liitumist siis kindlasti sinna ma ka jõuan! 😊

Ma sattusin selle pildi otsa juhuslikult ning pidin selle siia lihsalt lisama 😀

I can relate, this is how our cats react when we want to go sleep 😸

image

Lisa kommentaar

