Veidi pahura noodiga 🎶

Ma pole kunagi mõistnud seda uue aasta ümber käivat tralli, uue aasta lubadused siis nimelt.

Ma vist kuskil 14.aastaselt andsin mingid lubadused, millest ma ilmselt kinni ei pidanud, kuid see ongi olnud ainus kord kui olen andnud ‘uue aasta lubaduse’ endale.

Mina isiklikult eelistan lubadusi mitte eriti üldse anda, kuna millegi lubamine on väga tõsine asi (ka iseendale antud lubadus) ning lubadusi EI murta! Milleks anda iga aasta lubadusi, kui sa neid niikuinii ei täida? Ma ei taha kõlada vaenuliku ja kurjana aga see on üsna mitteusaldusväärse mulje looja isikust. Kui ei suutnud oma eelmise aasta lubadusi täita, siis ära anna uue aasta lubadusi, iseennast peaks ju tundma ning ei tohiks kekutada sotsiaalmeedias selle üle kuidas kõikide eelmiste aastate lubadused täitmata on jäänud aga nüüd proovib uuesti.

Mitte, et ‘keep trying’ suhtumine paha oleks aga parem oleks lubadused asendada näiteks eesmärkidega ja aasta lõpus teha ülevaade sellest kuidas läks.

Inimesed kes oma uue aasta lubadused suudavad täide viia, või vähemalt pooled neist teile aga edu ja keep going! Kuid isiklikult eelistan ja soovitan ka teistel oma lubadused asendada eesmärkidega 🙂

Edit: Ärgu tulgu keegi ütlema, et lubadus ja eesmärk on sama asi sest ei ole ikka küll. Lubadused on täide viimiseks 101% aga eesmärk on lihtsalt millegi poole püüdlemine ning eesmärgis ebaõnnestumine pole nii hullu midagi.

Lisa kommentaar

