Minu lemmikraamat ❤📚

image

Teate ma ei ole sugugi õnnetu inimene, ma olen väga tänulik kõige eest mis mul olemas on ning enamjaolt ka sellega rahulolev. Muidugi on ka minul hetki kus kõik viskab kopa ette ning tahaks kõik maapõhja kiruda, kuid ma saan neist hetkedest üsna ruttu üle ja liigun positiivsel lainel edasi 🙂

Pildil olev raamat on olnud minu lemmikuks juba pikka-pikka aega, ikka üle paari hea aasta. Ma ei mäletagi kui vana ma olin kuid tean, et üsna pisike plika. Nimelt külastasin Hiiumaal oma sõbrannat ning poes olles olid raamatud soodukaga, raamatukoi nagu ma olen jooksin riiuli juurde neid läbi tuhlama ning siis see raamatuke mulle kätte jäigi. Kusjuures mul polnud piisavalt vaba raha, et seda osta aga mu sõbranna ema otsustas selle mulle kinkida ning ma olen selle eest talle hiiglama tänulik! 🙂

Raamatus räägib selle autor Gretchen Rubin oma õnneprojektist mis koosnebki põhimõtteliselt sellest kuidas olemasolevast rohkem rõõmu tunda ja seda osata rohkem hinnata.

Ise loen seda juba kolmandat korda ja soovitan ka teistele! 😊

PS: Mul on tööl ‘lõunapaus’ ning kasutan seda lugemiseks ja loban blogisse ka sest mingil huvitaval kombel on mul kirjutamistuhin peal 😝

Andestage kõik õigekirja vead! Ma pole telefonis eriti osav ega tahtmist ka pole selleks väga ☺

Lisa kommentaar

