Inimsuhted? Miks mul neid peaks vaja minema?

Teate ma ei ole nendes inimsuhete loomises ja hoidmises ĂŒldse mitte hea. Mitte, et ma mingi mĂ”rd oleks ja inimesi, kellega juba suhtlen eemale peletaks aga ma lihtsalt hakkan neid mitte eriti teadlikult ingoreerima ning uute suhete loomiseks puudub mul igasugune huvi.

Minu jaoks on teistega suhtlemine tegevus ning seejuures vÀga vÀsitav ning esmapilgul mitte just eriti meeldiv. Kui mind juba jutustama saada ning ma end hÀsti ja seejuures vabalt tunnen, siis vÔin lobiseda mitmeid tunde isikuga, kuid ise ma nÀiteks kellegiga lobisema ei lÀhe, noh vÀlja arvatud oma kallimaga ja parima sÔbrannaga.

Oma pereliikmetega lÀhen ka vabamalt jutustama aga vaid juhul, kui ikka asja ka on. Tegelikult on meil Ôdede-vendade vahel hÀsti vaba suhtlus ning oleme ka pÀris lÀhedased, kuid niisama ma ikka neist kellegile ei helista, et lihtsalt lobiseda. Kui keegi mu Ôdedest-vendadest ise otsustab helistada selleks, et lobiseda siis lÀhen enamjaolt hea meelega jutuga kaasa.

Oma sÔpradest on mul kÔige enam kahju, kuna ma olen viimaste aastatega Àra ennast kaotanud nende eludest ning kui suhtlema satun siis noh mul pole huvi. Ma ei oska seda seletada ka aga nagu nende juttu vÔin ma hea meelega kuulata, sest tore on teada ju kuidas neil ikka lÀheb aga endast ma rÀÀkida ei taha. Mul ei lÀhe sugugi halvasti ega midagi aga ma vist olengi lihtsalt hÀsti kinnine isiksus.

Ma tunnen, et kui mu kĂ”rval on vĂ€hemalt ĂŒks kindel inimene kellega juttu puhuda ning kelle peale saan loota siis rohkem ma elult midagi ei vaja.

Kurat ma olen ikka ĂŒks imelik inimene ning mu aju jooksis selle kĂ”ige peale juhe natuke kokku nĂŒĂŒd 😞

Kuna pisi Ă€rkas siis pean ma lippama 🙂

3 thoughts on “Inimsuhted? Miks mul neid peaks vaja minema?

  1. Ma tunnen tihti sama asja, millest kirjutasid. Samas, tahaks osata luua uusi hĂ€id sĂ”prussuhteid… vĂ€ga tahaks! Heas mĂ”ttes kadestan inimesi, kellel on palju sĂ”pru ja tuttavaid. JĂ€llegi, kui sĂ”pru juba on, siis oleks vajalik ka see oskus neid suhteid hoida 🙂

    Like

    • Jaa kusjuures ma tĂ€na kokates avastasin end mĂ”ttelt, et tegelikult ju oleks ikkagi ftore kui oleks lĂ€hedasemaid sĂ”pru rohkem aga vĂ”ibolla mul ongi see tunne, et ei soovi sĂ”prussuhteid, tekkinud sellest, et mul on olnud paar megahead sĂ”prussuhet AGA aastate möödudes on need inimesed nii palju muutunud, et ei soovi endale enam selliseid sĂ”pru (nt ĂŒks mu esimesest klassist saati parimsĂ”branna hakkas kanepi sĂ”ltlaseks, iga pĂ€ev oli pilves ja ta iseloom muutus 100% ning noh, kuna ta ennast ei aidanud vĂ€lja aidata ja ei tahtnud ka siis tegin meie sĂ”prusele lĂ”pu peale).

      Ma vahepeal mĂ”tlen kĂŒll, et oleks tore kui oleks rohkem neid lĂ€hedasi sĂ”pru kellega tunned, et no nii tore ja vaba on koos olla ja suhelda aga just see, et inimsuhete loomine nii keeruline on ning neid on ĂŒsna raske hoida ja samas nii kerge ilma jÀÀda siis vĂ”ibolla sellepĂ€rast ma neid pelgan. Ning mul ei ole seda eriti tihti, et ma inimestega klapiks, kuna mina olen selline hĂ€sti rahulik ja nt ei ole ĂŒldse ka pidutseja, mida on enamus minu vanuseid, sellepĂ€rast ka mu praeguste tuttavatega, kes varem olid sĂ”brad oleme kaugeks jÀÀnud. ÜhesĂ”naga ma tunnen, et ma olen kĂ”igist teistest nii erinev (olen seda alati tundnud), et ma ei taha isegi vaeva nĂ€ha…

      Ma olen muidu ise just selline sĂ”ber, et ma tahan oma sĂ”pru poputada ja hoida ning neile koguaeg mingi lahedaid vĂ€rke tĂ€htpĂ€evade puhul korraldada jne seega mu mees arvas, et vb hea, et mul sĂ”pru niipalju pole, muidu poleks tema jaoks aega 😀 Ma ei usu, et see nii oleks aga no olgu 🙂

      Igatahes mu tekst sai nĂŒĂŒd pikk ja keeruline aga jah sĂ”prussuhete loomine ja hoidmine ning justnimelt inimeste leidmine kellega klapiks on nii paganama keeruline 😩

      Like

  2. Pikk ja vĂ€ga ilus ja armas vastus ju, ei olnud ĂŒldse keeruline. Lihtsalt inimsuhted suudame vist enda jaoks pĂ€ris keeruliseks mĂ”elda… 🙂 🙂

    Like

Lisa kommentaar

