Lobapost

Teate mis? Vahepeal mulle tundub, et ma olen mingi negatiivne koll kuid kui juhtuvad ootamatud nõmedad asjad siis ma mõistan, et tegelikult olen ma ikka päris positiivne elukas.

Näiteks üle-eelmine nädal ärkasin ma kell viis hommikul, et tööle minna ning poolel maal olles (mis on pool tunnikest mu kodust) helistati ja öeldi mulle, et mind pole vaja kuna auto ei käivitunud ja lapsevanem jääb ise lastega koju. Selle asemel, et pahur koll olla olin ma hoopis rõõmus. Sõitsin koju tagasi ja võtsime kallimaga mu õe lapse enda poole hoida ning möllasime temaga kogu päeva. Olete käinud pisikeses vannis nii, et mahutate sinna ära ühe suure mehe ning naisukese ja lasteaia ealise lapse? Mina varem ei olnud aga see päev sai see tehtud! Ja möllamis ruumi jäi kuidagi ka! Hiljem guaššidega värvides suutsime kogu köögi põranda ka ära värvida ning kassid otsustasid samuti kunsti teha ning punaseid-siniseid käpajälgi oli kogu korter täis. 😀 Vahvad tegelased nagu nad meil on. 😊

Hetkel ma sõidan bussiga kodu poole kuigi praegu peaksin
ma ripsmete hoolduses olema. Sõitsin nimelt kohale ja tehnik pidi pool tundi hilinema, kuid siis tuli välja, et ta ei saa niipea taksot ja tal järgmine klient 11 ning minu jaoks aega tal pole. Hoolimata sellest, et ma olen kolme ripsmekarvaga koletis olen ma siiski ikka positiivne sest noh kappan koju kallima kaissu ja selle nädala lõpus küll saan need ripsmed ☺

Kusjuures ma olen neli tundi magada vaid saanud ja poole kahest öösel üleval, nii oli ka sel korral kui tööpäev ära jäi. Olen avastanud, et mõnikord olen ma vähem tududa saanuna positiivsem, kummaline kuid tõsilugu noh 😀

PS: Mitte,  et ma meelega oma organismi vähese unega piinaks vaid mu unehäired kiusavad mind juba viimased kaks kuud😬 But it will be okay some day so all good☺

Lisa kommentaar

