Õnnelik ☺

Hei. Viimased nädalad on olnud kiired aga samas ka uimased, tundub justkui tegevust oleks mega palju aga samas lebotamisele kulub ikka mõnusalt aega. Kuid nii mulle sobib seega ma ei kurda.

Ma mõtestasin ennast mõnda aega tagasi teisele lainele. Otsustasin, et olen koguaeg õnnelikum ja positiivsem sest mulle ei meeldi see nõme mina!

Teate ma olen seda ‘otsustanud’ palju kordi kuid see ei ole mul kunagi kuidagi välja tulnud, olen õnnelikum ja positiivnem olnud max 3 päeva ning edasi on läinud vanas vaimus.

Praeguseks olen ma ennast juba kaks nädalat tõeliselt õnnelikumana tundnud, nii sisemiselt kui ka väliselt! Mulle on mu sõbrad isegi öelnud, et ms olen nii armsaks ja energiliseks ära läinud, seega ma tõesti sain lõpuks ometi hakkama! 😊

Teate üks suur tegur on see, et ma sunnin end asju vabamalt võtma ning suhtun hästi paljudesse asjadesse sügava pohhuistiga! Õnneks ma olen päris pohhuist olnud juba oma paar aastat seega pole see minu jaoks raske. Vahest ma küll jälle hakkan millegi üle nii palju mõtlema ja muretsema, et justkui valus hakkab, kuid siis sunnin end ruttu pohhuistlikuks (kui ma võin seda endale selles vallas lubada) ning proovin mõtted headele asjadele viia!

Aga ma tunnen end ikka 50% õnnelikumana ja see teeb mind veel õnnelikumaks 😊

Lisa kommentaar

