Teate ma olen paar head pĂ€eva vĂ”i isegi nĂ€dalat ĂŒritanud asju vĂ€lja mĂ”elda, ĂŒritanud ja ĂŒritanud ning natuke ka edu saavutanud ja mĂ”ne asja suutnud vĂ€lja mĂ”elda, kuid endiselt olen ma nii-nii segaduses.

Mul on imelik hing, ĂŒhelt poolt tĂ€ielik kodukana kuid teiselt poolt, see on see suurem pool, tĂ€ielik seikleja. Mind muudab Ă”nnetuks tavaline elu, mulle ei sobi rutiin ega paigal pĂŒsimine, ei sobi rahulik ja ĂŒksluine elu. Ma tahan midagi muud ning seda mida ma tĂ€pselt tahan polegi ma veel vĂ€lja mĂ”elnud aga kĂŒll ĂŒkskord jĂ”uan ka sinna maani.

Igatahes jĂ”udsin ma ĂŒhes asjas otsusele. Nimelt on mind pisikesest plikast saati kutsunud sĂ”javĂ€gi, selles on midagi paeluvat ning miskit mis lihtsalt sĂ”na otseses mĂ”ttes kutsub mind, ma tunnen seda. JĂ”udsin otsusele, et tahan minna merevĂ€kke. Selleks, et sinna jĂ”uda on mul veel ees pikk tee, kuid vĂ€hemalt ma suutsin sellele otsusele jĂ”uda. Ma tean, et ilmselt laidab kogu mu perekond selle maha ja mĂ”istab mind hukka kuid teate mis? Mind ei huvita. Ma pean siiski tegema seda mis muudab mind ennast Ă”nnelikuks ning elurÔÔmsaks. Asi mis on minu. Sest ma tunnen, et see on minu!

Lisa kommentaar

