Pask enesetunne

Kas te teate seda mega paska tunnet mis mõnikord peale seda tuleb kui millegis läbi kukute.

Nutt tahab peale tulla, midagi ei taha enam teha ning viskaks end teki alla kerra ning haletseks iseennast. Väga läbikukkunud tunne on ning kõik tundub mega pask ning sina ise tundud endale mega pask, kes ei saa millegiga perfektselt hakkama. Jah ma tean, et keegi pole perfektne aga ma nii väga ju tahaksin millegis ka perfektne olla. Miks ma pean mingi saja puudusega olevus olema? Ma ju ei taha! Ma tahaks osata ka midagi ilusti teha ning selle üle uhkust tunda, ükskõik mis see ka ei oleks, kasvõi sokkide kudumine aga ei, ma ei oska sokkigi kududa…kunagi oskasin enam ei oska, mis neiu ma olen ei tea jah…

Persse noh!

Tahaks pillida! 😦

paskpäev

Hoolimata sellest, et ma üritan olla enamjaolt väga positiivne inimene ning rõõmsameelne, mis tuleb mul ka ilusti välja minumeelest..siis igatahes sellistel paskadel hetkel tunnen ma ennast täpselt nii :I

PS: Pff vähemalt ei pea ma ennast paksuks sest seda ma ju tean, et ma ei ole…õnneks või kahjuks.

Lisa kommentaar

