Kohutav kobakäpp!

Külastasime täna raamatukogu, et tagastada laenutatud teosed ning uued asemele laenata. Selle, umbes kahekümne minutilise külastuse käigus, suutsin ma neli (peaaegu viis!) korda raamatuid maha pillata, sinna juurde liita veel üks kord kui mul õnnestus miskit moodi riiulist raamat maha tõmmata. Kas ma tegin seda meelega? EI. Kuidas see siis juhtuda sai? Ma ei tea.

Kusjuures ma hakkasin kartma, et varsti tuleb keegi ning hakkab minuga kurjustama. Sest ilmselt jäi mulje, et ma loobin neid raamatuid meelega maha. Kui mõni raamat kukkus siis krabasin selle kähku ülesse ja vudisin oma õele järgi, elueest sellest ‘komistamis kohast’ kaugele

akward

Mõnikord tuleb ette selliseid päevi kus ma olen täiesti koba. Näiteks polnud ma oma praktika kahe esimese nädala jooksul kordagi ennast kuskilt kriimustanud või kuskile sisse kogemata noaga lõiganud, kuid siis suutsin ühe päeva jooksul neli korda endale noaga sisse lõigata… Üsna imelik tegevus, olen kursis 😀

Lisa kommentaar

