Lugu sellest kuidas ma oma juuksed ära rikkusin, samas endale karuteene osutades.

Nimelt mõned kuud tagasi juhtus minuga üks kuradima halenaljakas lugu, täpsemalt nagu pealkirjast välja võite lugeda, siis minu juustega.

Kui ma õigesti mäletan siis oli laupäeva õhtu ja ma otsustasin üle pika aja, et viitsin ennast korda sättida ja peole minna. Mul olid juba kõik toimetused tehtud ja olin minekuvalmis, kuid siis silmasin oma õe sahtlist koolutajat. Muidugi tundus imelise mõttena proovida endale lokke pähe saada. Järgmine hetk olin juba koolutaja juhtme seina visanud ja hiigelma suure pahmaka juukseid ümber selle keeranud.

Viieteist minuti pärast mõtlesin, et peaks selle salgu nüüd lahti keerama kuid see oli lihtsalt võimatu! Mu juuksed olid kuidagi ümber selle koolutaja pusasse läinud ning need lihtsalt ei liikunud paigast. Ma olin algul vana rahu ise, kuid kui ema ja õde appi kutsudes peale kümne minuti möödumist mitte mingit tulemust polnud, siis võttis minus võimust kerge paanika.

Pool tundi peale selle jama algust ma lihtsalt istusin maha ja hakkasin paaniliselt naerma, samal ajal hakkasid mööda mu põski veerema alla soolased pisarad. Niimoodi ma siis seal istusin, justkui mõni hullumeelne- koolutaja peas rippumas, paaniliselt naerdes ja samal ajal voolasid mu põskedelt alla need nõmedad pisarad, lihtsalt megakihvt! Varsti andsin siiski alla ja kutsusin oma ema uuesti appi. Mu ema harutas seda jama mu peast umbkaudu kaks tundi lahti ning abiks pidime me võtma käärid. Jumal tänatud, et mu ema sel nädalavahetusel meid külastas, muidu oleksin ma vist lihtsalt maha surnud (õde pidi kodust ära minema ja tema poleks ka saanud abiks olla).

Kogu see aja oli mu peas pilt minust, kelle vasak pool on poolkiilakas. Minu peas oli tekkinud umbes selline pilt –

hairs

(Miley kannab selle veel kuidagi välja aga kujutage nüüd seda ette niimoodi, et ainult see külg siinpool on selline ja ülejäänud juuksed on peaaegu, et alaseljani ning üsna paksud.)

Ma olin ikka mõnusalt paanikas ning rääkisin, et ma ei lähe enam kunagi kodust välja ja võin üldse eneka teha, loomulikult mõtlesin ma seda kõike rohkem ikka naljaga kuid kui ma praegu hiljem sellele mõtlen siis ikka mega naljakas reaktsioon 😀

Igatahes välja kukkus see asi niimoodi, et kaotasin kaks-kolm pihutäit oma juustes, kuid jäi mulje nagu ma oleksin lihtsalt külje peale tuka lõiganud. Ning tänu sellele kammajaale otsustasin oma enamjaolt katkistest juusteotstest lõpuks ometi loobuda. Hurraa! Kuigi lõpuks võtsin maha oma 7 cm siis ma ei kahetse seda, kuna mu juuksed näevad nüüd hoolitsetud välja 🙂

Peole ma muidugi ei jõudnud ning kui keegi mu ‘tukka’ tähele pani ning miski küsimuse esitas siis tõin vabanduseks, et mu õe laps keeras mulle juustesse väikse käki kokku. Siiamaani ei tea vist mitte keegi, peale mu perekonna, mis sita ma tegelikult kokku suutsin keerata 😀

Peale seda ma kardan ja vihkan neid koolutajaid ning ei lase enam mitte ühtegi, ilmselt mitte kunagi, oma juuste lähedale!

PS: Ma tegelikult hoolitsen oma juuste eest pidevalt aga juukseotsad ikka lõhenevad 😦 Ning miski nagu ei aita!

Lisa kommentaar

